תערוכת אוטומוטר 2010 גני התערוכה תל אביב החל מה-30.03 עד 03.04 שעות כניסה 10:00 בבוקר עד 21:00 בלילה.

רשימת המציגים השנה: UMI, מיצובישי, יגואר, וולוו, הונדה, לקסוס, פורד, מאזדה, יונדאי, פיג'ו, סיטרואן, פיאט+פיאט אבארט, קיה, קאדילק, ב.מ.וו, מיני, סובארו, קאדילק.

מחץ ליצרני הרכב יהיו עוד מופעי ראווה, יבואני ויצרני ציוד הקיפי, מורשת היסטורית בחסות מרצדס (שנעדרת השנה מהתצוגה).

מחירים: 89ש"ח בקופות או במשרדי הכרטיסים, נושאי כרטיס ישרכאט זכאים להנחה של 40ש"ח תמורת 289 כוכבים.

כוכבות התערוכה:

אלפא ג'ולייטה – היורשת של ה-147 הקומפקטית מבית אלפא רומאו. מכוניות ראשונות יעלו על הכביש הישראלי כבר בחודש אפריל 2010. הג'ולייטה החדשה גדולה בכל ממד מה-147 הוותיקה. בשלב ראשון תשוגר הג'ולייטה עם מנוע טורבו בנזין בסיסי בנפח 1.4 ל' ושני הספקים: 120 או 170 כ"ס.

 

KTM X-Bow - לראשונה בישראל תוצג מכונית הספורט של KTM, יצרנית האופנועים האוסטרית. ה-X-Bow הינה מכונית ספורט קיצונית, המצוידת במנוע 2.0 ליטר  מוגדש טורבו מבית אאודי הגרמנית,המספק 240 כ"ס ומאיץ מעמידה  ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בלבד. המכונית תגיע לארץ לצורכי תצוגה בלבד ותוצג כחלק מסדרת אופנועי הכביש, השטח וטרקטורוני הספורט של KTM.

 

סיטרואן C-Metisse :מכונית קונספט היברידית דיזל-חשמל אשר תוכננה מתוך תשוקה והגיון. למכונית ארבע דלתות המתרוממות כלפי מעלה כאשר בהיותן פתוחות תקרת המכונית נעלמת והיא הופכת למעשה למכונית פתוחה. תא הנוסעים עשוי חומרים איכותיים ואלגנטיים, ומעוצב בסגנון עתידני. הדגם מצויד במנוע היברידי המשלב דיזל V6 HDI FAP , 208 כ"ס וכן שני מנועים חשמליים נפרדים לגלגלים האחוריים. מנוע נפרד לכל גלגל. תיבת הילוכים אוטומטית – 6 הילוכים. המכונית יכולה לנסוע בכל אחד משלושת המצבים: היברידי (כלומר משולב) או חשמלי בלבד או דיזל בלבד.

 

פיג'ו RCZ: מכונית קופה 2+2 המציגה עיצוב אנרגטי ומופגן, עוררה התלהבות רבה בקרב הציבור מיד עם השקת הדגם בתערוכת הרכב האחרונה בפרנקפורט. ה-RCZ מסמנת עידן חדש בהיסטוריה של המכוניות המהנות של פיג'ו, כאשר מאפייניה המובהקים ביותר הם: גג הבועה הכפול (למכונית גג שקוף רצוף מהשמשה הקדמית ועד האחורית) וכן שתי קשתות האלומיניום. עיצוב הפנים, העשוי בקפידה, מקנה לנהג תחושה ספורטיבית ואלגנטית שהיא האווירה האופטימלית המאפשרת למצות עד תום את איכויות אחיזת הכביש של הדגם. הדגם מצויד בחישוקי מגנזיום "18.

 

רנו מגאן קופה RS: רנו תציג בתערוכה את מגאן קופה RS חדשה המבוססת במראה והשלדה על המגאן 3. מגאן קופה RS  תכיל גיר ידני ומנוע  2 ליטר טורבו עם הספק מדהים של 250 כ"ס. הרכב יוביל את קטגוריית הספורט במותג רנו בשנה הקרובה עם ביצועי מנוע וכביש מן הטובים מקטגוריה.

 

יגואר XJ החדשה: ספינת הדגל של JAGUAR בתחום מכוניות הספורט סלון היוקרתית בעלות 4 דלתות הנחשבת למכונית האלגנטית, הספורטיבית והמתוחכמת ביותר שיצרה JAGUAR . ה- NEW XJ מציעה שילוב מפתה ועיצוב מרהיב, ביצועים עוצרי נשימה והנדסה נטולת פשרות. הפנים של ה- XJ נראה יותר כמו סלון יוקרתי ולא כמו רכב והוא מאובזר בלוח בקרה מרהיב של 12.3 אינץ' ומסך מגע בטכנולוגית Dual View חדשנית. בנוסף ניתן למצוא ברכב מקרן בגודל 8 אינץ' המקרין לנוסעים סרטי DVD או תוכניות טלוויזיה בעוד הנהג יכול לראות את פונקציות הרכב, או לעקוב אחר הוראות הניווט הלווייניות.

 

פיאט 500 אברט: ה-500 הספורטיבית תציע מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו, עם 135 כ"ס ו-18.3 קג"מ. לחיצה על כפתור "ספורט", תעלה את המומנט ל-21 קג"מ, וגם תקשיח את ההיגוי החשמלי. השינויים לעומת 500 רגילה אינם רק מכניים. באברט ביצעו גם שינויי עיצוב דרמטיים - פגוש קדמי עצום עם פתחי איוורור למצנני הביניים, פגוש אחורי עם צמד פתחי מפלט, ספויילר אחורי גדול וכמובן - חישוקי "16 או "17.

 

פורד אקספלורר אמריקה - פורד תציג את האקספלורר אמריקה, רכב שטח לתצוגה שנועד לרמוז על הדור הבא של רכב הפנאי הוותיק. האקספלורר יגיע עם שני מנועי "אקו-בוסט" (EcoBoost) - טורבו-בנזין בעלי הזרקה ישירה. 2.0 ליטר (ארבעה צילינדרים, 275 כ"ס) או 3.5 ליטר (V6 עם 340 כ"ס). בשני המקרים, עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית, יאפשר האקספלורר תצרוכת דלק נמוכה ב-30-20 אחוז. לשיפור הזה אחראית בין היתר הפחתה במשקל המכונית בשיעור של כ-70 ק"ג, באמצעות שימוש בחומרים קלים במנוע, במרכב ובמתלים.

 

מאזדה קאזאמאי - כיאה למכונית קונספט, לקאזאמאי יש עיצוב ייחודי, ובעיקר שונה מהמקובל בעולם הרכב. הקאזאמאי מצוידת בדור הבא של מערכת ההנעה של מאזדה: מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר, הצורך 30% פחות דלק ממנוע ה-2.0 ליטר הקיים, ותיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה. השם קאזאמאי, כך לפי מאזדה, מגיע מיפנית ופירושו "רוח צד מתערבלת". מוטיב רוחות הצד וזרימת אוויר, הוא שעומד במרכז פילוסופיית העיצוב של המכונית.

 

מיצובישי I-MIEV: הסופר מיני החשמלית של מיצובישי מצויידת במנוע חשמלי אחורי המפיק 63 כוח-סוס ומומנט של 18.4 קג"מ כאשר מערכת סוללות ליתיום-איון מאפשרת  טווח נסיעה של עד 160 ק"מ בין טעינות. המהירות המרבית של ה-i-MiEV עומדת על 130 קמ"ש וניתן יהיה לטעון  אותה באמצעות שקע ביתי רגיל כאשר מטען מהיר יאפשר הטענת 80 אחוז מקבולת הסוללות תוך חצי שעה בלבד.

 

שברולט וולט – המכונית החשמלית של שברולט תהיה בעלת טווח נסיעה של עד 64 ק"מ (40 מייל) בלי שימוש בבנזין. עם התרוקנות המצברים או במהירות גבוהה (עד 161 קמ"ש), מנוע בנזין ייכנס לפעולה וישפר את הביצועים וטווח הנסיעה. כדי להטעין מחדש את המצברים ללא שימוש במנוע הבנזין יוטען הרכב לשמונה שעות באמצעות חיבור המכונית לשקע חשמלי רגיל (120 וולט).

 

ניסאן GT-R: מכונית הספורט האולטימטיבית של ניסאן, 3.8 ליטר עם שני מגדשים, 485 כ"ס, מהירות מירבית של 308 קמ"ש והנעה מתקדמת לכל הגלגלים. אם הייתה נמכרת בארץ מחירה ההתחלתי היה קרוב ל-700,000 ש"ח.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.