קבוצת רד בול מפרסמת וידאו מרשים הממחיש את כל השינויים המכניים ברכבי פורמולה 1 לעונת 2014.

פורמולה 1 עונה 2014

בעוד שלושה ימים, 16 במרץ, תיפתח עונת 2014 של פורמולה 1 בגרנד פרי של אוסטרליה. לא מעט שינויים הוכנסו לתקנות וקבוצת רד בול, זוכת העונה שעברה, הפיקה עבור האוהדים שלה וידאו מרשים במיוחד הממחיש את כל השינויים המכניים לעונה החדשה.

 

השינוי המשמעותי ביותר, הוא המעבר למנוע V6 בנפח של 1.6 ליטר, המוגבל ל-15,000 סל"ד, במקום מנוע ה-V8 בנפח 2.4 ליטר של העונה הקודמת. על הירידה בנפח ובמספר הצילינדרים יפצה מגדש טורבו, רכיב בו לא נעשה שימוש במכונית פורמולה 1 מאז שנות השמונים. המנועים החדשים צריכים לשרוד לאורך הרבה יותר מרוצים כאשר כל קבוצה מורשת להחליף חמישה מנועים לרכב לאורך העונה זאת לעומת שמונה בעונה הקודמת.

 

מערכת העזר ההיברידית שודרגה והיא כוללת שני מנועים חשמליים במקום אחד בלבד ומספקת דחף נוסף של 160 כ”ס למשך 33 שניות לעומת 6.6 שניות ו-80 כ”ס במערכת הקודמת. למנועים החדשים הספק מרבי של כ-760 כ"ס - 600 כ"ס מהמנוע ו-160 כ"ס מהמערכת ההיברידית.

 

את יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים כבר לא ניתן לשנות בכל מרוץ, הקבוצות יאלצו להכריז מראש על יחסי ההעברה בגיר שישמשו את הקבוצה לאורך כל העונה. הקבוצות יעשו שימוש בתיבת הילוכים עם 8 יחסי העברה במקום 7 בלבד בעונה הקודמת.

 

על שינויים אלו ונוספים, בוידאו המרשים של רד בול:

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.