השנה המוצלחת של פיג'ו: 4 זכיות יוקרתיות

פיג'ו 3008 החדשה מכונית השנה 2017
3008 החדש - מכונית השנה 2017 ופרס עיצוב RED DOT

4 זכיות יוקרתיות לפיג'ו בשנת 2017: מנוע השנה 1.2 PureTech, תואר מכונית השנה 2017 לפיג'ו 3008, פרס עיצוב והסופר מיני של השנה בישראל.

 

מי אמר שרק צרות מגיעות בצרורות?! פיג'ו מוכיחה שגם פרסים וזכיות בתארים יוקרתיים יכולים להגיע בזה אחר זה, בעיקר כשעושים את הדברים, או במקרה שלנו, מכוניות, כמו שצריך. לא פחות מארבע זכיות מחמיאות קטפה החברה השנה, כשכל אחת חשובה ויוקרתית מקודמתה וכולן ביחד מהוות תעודת הוקרה אחת גדולה והכרה בעובדה שפיג'ו עושה את זה נכון. הכי נכון.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

שני פרסי עיצוב: RED DOT

נתחיל מהפרס העדכני ביותר - פרס העיצוב בתחרות ה-RED DOT היוקרתית לעיצוב מוצרים. פיג'ו 3008 זכתה שם לא בפרס אחד, אלא בשניים! הראשון, כפי שמציין ארגון ה-RED DOT, הוא על עיצובה החיצוני המקורי של ה-3008. זה מובחן מאוד משאר כלי הרכב בקטגוריה בזכות הגריל העוצמתי שבחזית, פנסי ה'לד' המתקדמים והאופן שבו הגג מחמיא לרכב על ידי חיבור לקורות גג מושחרות.

 

פרס העיצוב השני מגיע ל-3008 על תא הנוסעים שלו. זו אינה הפעם הראשונה שבה אנו פוגשים את תאי הנוסעים המפורסמים של פיג'ו שתוכננו בשיטת ה-i-Cocpit. לפי שיטה זו, המוקד חוזר להיות הנהג וכל מערכות הרכב והארגונומיה הפנימית נועדו לשרת אותו ולהפוך עבורו את מלאכת תפעול הרכב לקלה ואינטואיטיבית ביותר. ארגון ה-RED DOT ציין לשבח את הפיג'ו 3008 המציגה את הדור השני ל-i-Cocpit, בזכות השימוש במסך תצוגה דינמי בגודל 12.3 אינץ' מול עיני הנהג ולזה האחרון ישנה היכולת להתאים את התצוגה בו בהתאם לצרכיו וטעמו האישיים.

 

i-Cocpit
i-Cocpit - פיג'ו 3008.

כמו כן, גם מסך התצוגה המרכזי של ה-3008 קיבל מחמאות בזכות השימוש בקלידי פסנתר לטובת קיצורי דרך למגוון הפונקציות. את מרבית מערכות הרכב ניתן להפעיל דרך מסך זה ולמעשה בכך נחסך השימוש במספר רב של מתגים בתא הנוסעים. מעבר לכך צוינו לטובה מבנה הדשבורד שעוטף את הנהג, את השימוש בחומרים איכותיים ורמת גימור גבוהה במיוחד ואף מרחב המחיה המצוין לכל אחד מנוסעי הרכב.

 

מנוע השנה: בפעם השלישית ברציפות

הפרס השני שהקדים מעט את פרס העיצוב של ה-RED DOT, הגיע עם התואר "מנוע השנה" בפעם השלישית ברציפות, בשנים 2015, 2016 וכעת גם בשנת 2017. מנוע ה-1.2 בנזין טורבו עם שלושת הצילינדרים שלו זכה בשנת 2017 בתואר הנכסף וניצח מנועים מקבילים של אודי, ב.מ.וו, פיאט ואחרות, כאשר השופטים שבחרו בו ציינו במיוחד את זמינות הכוח, צריכת הדלק ופליטת המזהמים הנמוכות ורמת האמינות.

 

מנוע זה משרת כמעט את כל דגמי פיג'ו, מה-208 הצעירה והשובבה, ה-2008 הקרוסובר הפופולארי, ה-308 המשפחתית, ה-3008 ה-SUV המצטיין, ה-5008 הגדול והחדש והוא יוסיף לשרת גם את דגמי העתיד של פיג'ו. רק לפני זמן קצר מנוע זה נחשף בגרסתו המודרנית, אשר מצמצמת עוד יותר את צריכת הדלק ופליטת המזהמים, על ידי התקנת מסנן חלקיקים חדשני וייחודי לפיג'ו. בתכנון מנוע זה, פיג'ו רשמה למעלה מ-200 פטנטים.

 

58 עיתונאים קבעו: פיג'ו 3008, מכונית השנה 2017

פיג'ו 3008
פיג'ו 3008 החדש - האריה שחזר לשאוג.

בחודש מרץ 2017, פיג'ו הדהימה את העולם, שוב עם זכיה ופרס יוקרתיים במיוחד - 58 עיתוני רכב מ-22 מדינות באירופה הכתירו את הפיג'ו 3008 החדשה, במסגרת תערוכת הרכב העולמית בז'נבה שוויץ, כמכונית השנה 2017. זהו תואר השמור למכוניות הטובות ביותר בשוק האירופי וה-3008 הקדימה את אלפא ג'וליה החדשה, מרצדס E קלאס, וולוו S90, טויוטה C-HR ואחרות. למעשה, זו אינה השנה הראשונה שבה פיג'ו זוכה בתואר היוקרתי. פיג'ו זכתה בפרס עם ה-308 החדשה בשנת 2014, עם ה-307 ב-2002, עם ה-405 בשנת 1988 ועם ה-504 בשנת 1969.

 

אוטו השנה 2017 בישראל: פיג'ו 208

פיג'ו 208
פיג'ו 208 - הסופרמני הנבחרת של 2017.

גם בהיבט הישראלי, פיג'ו מצליחה להשאיר את חותמה עם זכיות והישגים משמעותיים. בחודש פברואר 2017 ערך מגזין הרכב הישראלי 'אוטו', כמדי שנה, את טקס בחירת מכונית השנה בישראל. השנה, בראש קטגוריית רכבי ה'סופרמיני' נבחרה לעמוד פיג'ו 208 החדשה וזכתה בתואר "אוטו השנה 2017 בקטגוריית הסופר מיני". בניצחון זה הקדימה ה-208 הצעירה והאופנתית מכוניות כמו הונדה ג'אז, יונדאי i20, מאזדה 2, סקודה פאביה, סיאט איביזה ורבות אחרות.

 

אומרים שפעם אחת זה מקרה, פעמיים זה מזל, שלוש פעמים זו הצלחה וארבע פעמים זאת כבר עובדה. צודקים!

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (19)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • עמי

    מכוניות צרפתיות זה להתראות חתן עם השטן עוד עיתונאי שקיבל הנחה

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    איך אתם מרשים לפרסם שטויות רכבים ברמה ירודה מאוד מליון בעיות חשמלאים חיבור בין הגיר למנוע וכו״

    כתובת URL מקוצרת:
  • memzik

    מקבלים מנוי למוסך פלוס מכירה בעתיד ברבע מחיר

    כתובת URL מקוצרת:
  • יאיר

    אכלתי קש מהם וממחלקת המכירות הלא אמינה שלהם. ממליץ בחום להתרחק מהם !!!!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • מוישה

    רכבים אירופאים הם נוחים , בעלי טכנולוגיה מתקדמת , פיזו , סיטרואן , אודי , סקודה , רנו וכו .
    באמת טובים מאוד. ישנה רק בעיה אחת , אנו בישראל .. במזרח התיכון ולא בצרפת או גרמניה .
    כמהנדס מכונות בכיר , ובעל הרבה שנות עבודה אירופה , ראיתי כי באירופאים באמת אוהבים ופטריוטים לתוצרת אירופאית
    אולם יש לציין כי המוסכים המורשים שלהם בכל אירופה , מקבלים כל כשנה ביקור של שיירת סמיטריילרים עם כיתות לימוד
    ובהם מעבדות לימוד לטיפטלים ברכבים אילו . רמת הידע והשירות שם הם פי 20 מהרמה בארץ .

    ולפיכך , ניתן לראות כי הרכבים השולטים במזרח התיכון , באוסטרליה שרובה מדבר , בניו זילנד , הרחוקה ,
    יותר טויוטה , מזדה

    כתובת URL מקוצרת:
  • יובל

    מעניין שבמדינה כמו מונטנגרו עם נופים הרריהים יפים לא ניצפו פחונים קוראנים או יפנים הרכבים שכיכבו שם הם רנו פיגו אאודי וולצווגן וסקודה יש לציין שרוב המנועים היו מנועי דיזל ואני שוב פעם אומר הירידות והעליות של סדום שם זה מישחק ילדים ומבחינת מזג אויר הוא תואם לארץ ואפילו חם יותר אז באמת זה מוכיח שהישראלי הממוצע לא מבין מה זה רכב טוב הוא פשוט מיתנהג כמו עדר

    כתובת URL מקוצרת:
  • ישראליק

    לקחתי צרפתיה ואכלתי צפרדעים

    כתובת URL מקוצרת:
  • סרג

    אנשים שקונים פג'ו מוכרים אותו לאחר מכן בזיל הזול.
    אולי זה החום בארץ או הטיפול הלקוי אבל פג'ו אינה מתאימה לישראל למרות שהרכב חלום (כשהוא חדש).

    ברכבים צרפתיים הצליחו להביא שיוון בין מעמד הביניים למעמד היוקרה - כולם עומדים תקולים בצד הכביש במידה שווה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אדי

    פחנוע יפני יותר טוב?
    טויוטה קורולה? זה טויוטה חולרה גומרת בלמים כל הגלגלים ב15000 רועשת כמו שופל צריך אוזניות במקרה חלילה של תאונה מוות בטוח

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    רכב צרפתי - חתונה קתולית עם המוסך ותשלם המוון כסף על זה.
    פעם אחת הייתי פראייר, לא עוד!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    לא מצליח למכור את הפזו' שלי ברבע מהמחירון, מצטער שקניתי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אביחי

    ה208 באמת מכונית מעולה
    היורשת האמיתית של ה205
    ה208 gti בכלל מכונית חלום. רכב מטריף שמצדיק את סמל האריה בחזיתו

    כתובת URL מקוצרת:
  • סיטרא אחרא

    שכחו לציןן "פרס אמינות השנה" כי סיטורואן קטפה את הפרס.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דן

    פיג'ו קנית על הכסף בכיתה,,,ובמוסכים ישנת....

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    דן

    קודם כל כותבים בכית ולא בכיתה !!!
    לא יודע איזה פיג'ו מאיזה שנה אתה מדבר. אבל המכוניות החדשות מעולות, 3 שנים ללא תקלה אחת.
    אבל, ותלמד טוב, לא מוותרים על טיפולים איכותיים בזמן.
    מי שחוסך מוסך מורשה, חוסך כסף קטן ומשלם בגדול.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איבן

    לא מתקרב לרכב צרפתי

    כתובת URL מקוצרת:
  • עמית

    מגזין אוטו', מימי הקמתו ,חוזה" כל שנה את פיזו' כרכב הטוב ביותר, רכב השנה, או כל סופרלטיב תואם רוח התקופה.
    זה כמובן לא מפריע לשאר העולם לחשוב אחרת :-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • יובל

    עמית

    לא קשור למגזין.
    3008 זכה בתואר "רכב השנה באירופה". אז הפעם אין קשר למגזין :)

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות