12,000,000 קילומטר, 1,200 דגמי אב טיפוס ו-48 חודשים נדרשו לפיתוחה של מרצדס E קלאס החדשה.

מרצדס E קלאס החדשה
48 חודשים ו-1,200 מהנדסים נדרשו לפיתוחה של מרצדס E קלאס החדשה.

לקראת הופעת הבכורה העולמית של מרצדס E קלאס החדשה בתערוכת דטרויט הקרובה (11.1.2016), מרצדס חושפת וידאו קצר המציג את ההשקעה הרבה שהחברה השקיעה בפיתוחו של הדור החמישי של מכונית הסאלון שלה, ה- E קלאס.


בתהליך הפיתוח של ה-E קלאס 2016, שערך כ-48 חודשים, השתתפו 1,200 מהנדסים, מספר זהה של דגמי אב טיפוס שימשו את מהנדסי החברה לבחון את הדגם בכל תוואי דרך וסיטואציה אפשרית לאורך של לא פחות מ- 12 מיליון קילומטרים, חלקם במסלול סגור ורובם נצברו בנסיעה בכבישים ציבוריים בארבע יבשות שונות בעולם בתנאי טמפרטורה הנעים בין קור מקפיא של 32 מעלות לחום מטגן של 60 מעלות.

 

מרצדס E קלאס החדשה מבוססת על פלטפורמת MRA המודולרית והחדשה יחסית של החברה המשרתת כיום את ה-S קלאס וה-C קלאס החדשות. ה-E קלאס החדשה תהיה הראשונה בחברה לעשות שימוש בדור החדש של מנועי הארבעה והשישה צילינדרים דיזל של החברה שיוצעו לצידם של מנועי הטורבו בנזין המוכרים של החברה, ארבעה צילינדרים ועד V8 טווין טורבו 4.0 ליטר בדגמי ה-AMG.

 

תא נוסעים מרצדס E קלאס החדשה 2016
תא נוסעים בהשראת ה-S קלאס.

 

בהמשך הדרך תוצע גם גרסה היברידית פלאג-אין (E350e) עם טווח נסיעה חשמלי הצפוי לעמוד על כ-30 ק"מ. כל המנועים ישודכו לתיבת 9 הילוכים אוטו' של הדגם, תיבה ידנית צפויה רק עם גרסאות הדיזל הבסיסיות.

 

מרצדס אמנם עדיין לא חושפת את העיצוב החיצוני של הדגם ללא הסוואה, אך לא קשה להבחין כי העיצוב החיצוני נושא את אותם קווי העיצוב של ה-S קלאס הבכירה, בדיוק כפי שתא הנוסעים של הדגם אותו חשפה החברה לאחרונה מעוצב בהשראת תא הנוסעים של ה-S קלאס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.