החלק השני הסוקר את הצפוי לנו בתערוכת פרנקפורט ה-64 החל מ-מרצדס A קלאס החדשה עד ניסאן ג'וק של רנו.

 

מי שלא הספיק לקרוא את החלק הראשון, מוזמן לעשות זאת כעת: לקראת תערוכת פרנקפורט 2011 חלק ראשון.

 

מרצדס:

מרצדס A קלאס קונספט

למרצדס שתי כוכבות חשובות ביותר השנה. מרצדס A קלאס ו-מרצדס B קלאס החדשות. מרצדס A קלאס שהוצגה לראשונה ב-1997, מעולם לא זכתה להצלחה של ממש, למעשה היא התחילה הכל ברגל שמאל עם נטייה להתהפכות במבחן התחמקות (מבחן האייל). השנה, מרצדס תחשוף גישה שונה לחלוטין והרבה יותר קונבנציונאלית ל-A קלאס שתוכל לראשונה להציב תחרות של ממש לאודי A3 ו-ב.מ.וו סדרה 1.

 

אם בעבר ה-A קלאס הייתה מכוונת למינימום מרחב חיצוני ומקסימום מרחב פנימי תוך שימוש בפלטפורמה סופר מתוחכמת ויקרה, הפעם מרצדס הולכת על מכונית האצ'בק קלאסית עם אופי ספורטיבי כנדרש ממכונית יוקרה קומפקטית, תוך שהיא תציע עיצוב מרשים ורשימת מנועים מתקדמת כולל גרסת AMG ותיבת הילוכם כפולת מצמדים כסטנדרט. ה-A קלאס החדשה, תוצג גם בתצורת 5 דלתות וגם 3 דלתות האצ'בק.

 

מרצדס B קלאס החדשה, עברה שינוי הרבה פחות דרמטי מה-A קלאס החדשה והיא שומרת על מבנה המיניוואן, רק שהפעם העיצוב הרבה יותר אתלטי בהתאם לשפת העיצוב החדשה של מרצדס אותה ראינו ב-A קלאס קונספט.

 

במסגרת האולי, מרצדס מפתחת את ה- CLC, בייבי CLS על בסיס מרצדס C קלאס (ה-CLS על בסיס E קלאס) הצפויה רק בשנת 2013, כך שנופתע אם היא תיחשף בתערוכה, אך יתכן שתוצג כקונספט. מרצדס כמובן שלא תסתפק רק בדגמים אלו ואנו נצפה בדגם קונספט אחד לפחות שיציג חזון עתידי כלשהו של מרצדס, בתחום העיצוב, מנועים וטכנולוגיה בטיחות ונהיגה.

 

סובארו:

סובארו XV קונספט

סובארו תחשוף לראשונה את ה-אימפרזה החדשה באירופה (שמעתה תקרא גם בישראל אימפרזה ולא B3), כך שלראשונה אנו צפויים לקבל נתונים על מנוע ה-1.6 ליטר החדש. בנוסף לאימפרזה החדשה, אנו צופים שסובארו תחשוף את גרסת הייצור של הקרוסאובר XV החדש.

 

 

סיטרואן:

סיטרואן DS2 עיבוד מחשב

מסיטרואן אנחנו לא מצפים לראות דגם ליבה חדש, אך השמועות מספרות על הצגת דגם קונספט DS2, הצפוי להיות גרסת רטרו ל-דה שבו 2CV המיתולוגית. סיטרואן כבר הציגה דגם קונספט ל-DS2 ב-2009 כדגם רטרו ל-2CV, אך כנראה שרק עכשיו עם ההצלחה של קו ה-DS, בעיקר ה-DS3, מרגישים בסיטרואן שהקהל מוכן לגרסת הרטרו.

 

כמו רנו ופיג'ו, גם בסיטרואן לא ממש הצליחו בלשון המעטה עם סגמנט מכוניות הסאלון כדוגמת ה-C6 האחרונה. לכן בסיטרואן כנראה שמוכנים לקפוץ עוד יותר גבוהה עם מכונית פאר גדולה שהוצגה כקונספט בתערוכת בייג'ין, סיטרואן מטרופוליס, הצפויה להיות DS9, אך שבאופן עקרוני מיועדת רק עבור השוק הסיני. אם נזכה לראות משהו מתקדם יותר עבור דגם זה, נאלץ להמתין לתערוכה.

 

כמובן, שנזכה לראות מסיטרואן גם לפחות דגם חשמלי אחד חדש בין אם כקונספט או בין אם כדגם חדש הקרוב לשלב הייצור. וכן את ה-DS5 החדשה, שהיא מבחן חשובה עבור סיטרואן בכל הקשור בתפיסת המותג באירופה, כהכנה לאפשרות לשווק מחדש מכונית סאלון גדולה.

 

 

סקודה:

סקודה ויזן D קונספט - קו העיצוב החדש של סקודה

סקודה שומרת את רוב הקלפים קרוב לחזה, אך כמובן שאנו מצפים לראות את האוקטביה החדשה לפי שפת העיצוב של דגם הקונספט ויז'ן D. כמו כן אנו נזכה לראות את גרסת סקודה ל-UP העירונית של פולקסווגן.

 

עוד צפוי מסקודה זו מכונית סדאן על בסיס הפאביה אשר תמוצב בין הפאביה לאוקטביה, אך מכיוון שהיא מיועדת בעיקר עבור שווקים מתפתחים כגון הודו ורוסיה, לא בטוח שנזכה לראות אותה בתערוכה.

 

 

פולקסווגן:

פולקסווגן UP קונספט - עירונית אך לא בתחום המחיר המוכר לנו

פולקסווגן תחשוף את ה-UP העירונית, כנראה גם בגרסה חשמלית. דגם קונספט שאנו בהחלט מצפים מפולקסווגן להציג זו רודסטר קטנה, כחלק מהפרויקט המשותף של פולקסווגן ופורשה לבניית רודסטר, שעבור פורשה, הרודסטר החדשה תמוצב מתחת לבוקסטר.

 

פולקסווגן תחשוף לפחות יחידת הנעה הנעה היברידית אחת חדשה, עבור הגולף או הג'טה החדשה על בסיס יחידת ההנעה של הקונספט XL1.

 

 

פיאט:

פיאט פנדה החדשה - איור הקרוב מאוד למציאות

את מרכז הבמה של פיאט, תתפוס כמובן המכונית החשובה ביותר באירופה עבור היצרן וזו כמובן פיאט פנדה החדשה עלייה תכולו לקרוא בקישור. אמנם פיאט בראבו החדשה צפויה רק ב-2013, אך אנחנו מקווים לצפות לפחות בקונספט לדגם שעליו אמר מנכ"ל פיאט מרקיונה: “זו תהיה מכונית מרשימה ביותר".

 

 

קיה:

קיה - יתכן ותציג דגם ספורטיבי חדש

לקיה אין ממש דגמים חדשים בקנה שלא הספקנו לראות, אך אנחנו כן מצפים לראות דגם קונספט ספורטיבי, בין אם קופה או רודסטר, כך לפחות לפי ההצהרות של קיה. עוד אנחנו מצפים לראות את קיה סיד החדשה במקביל ל-i30 החדשה וכמובן את קיה ריו החדשה ששיווקה החל בחודש האחרון באירופה. ישנו סיכוי, אך קלוש ביותר, שקיה תחשוף את מכונית הסאלון החדשה שלה, קיה K9. אנחנו כן מצפים לראות את ה-K9 בתערוכת LA הקרובה בנובמבר הקרוב.

 

 

רנו:

רנו טווינגו המחודשת - מציגה את קו העיצוב החדש של רנו

מרנו אנחנו נקבל את הטווינגו החדשה, שזוכה להיות הדגם הראשון המקבל את שפת העיצוב החדשה של רנו ובהתאם לכך, אנחנו מצפים לראות מתיחת פנים לאחד מדגמי הליבה של רנו. מרנו, אנחנו כמובן מצפים לראות עוד דגם חשמלי הקרוב לייצור ואם התחזיות שלנו נכונות, אנחנו גם עשויים לראות את מכונית הסאלון החדשה של רנו על בסיס סמסונג SM7.

 

עוד מרנו זהו הקולאוס החדש שעבר מתיחת פנים מוצלחת לאחרונה וכן אנו צפויים לצפות בגרסת רנו לניסאן ג'וק על בסיס הקונספט Captur.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.