טויוטה פריוס החדשה במבחן וידאו ראשון המציין כי הדור הרביעי של הפריוס מציג שיפור בכל התחומים.

2016 טויוטה פריוס החדשה
2016 טויוטה פריוס החדשה.

טויוטה חשפה לפני כחודש את הפריוס החדשה ובקרוב, היא תחל בשיווקו של הדגם בשוק האמריקאי, השוק החשוב ביותר בעולם עבור הדגם לצדו של שוק הבית היפני שם הפריוס זכתה לא פעם בתואר המכונית הנמכרת ביותר.

 

מגזין הרכב האמריקאי GRC לקח את הדור הרביעי והחדש של הפריוס לנסיעת בכורה. השורה התחתונה? הפריוס החדשה טובה יותר מזו היוצאת, שקטה יותר, נוחה יותר עם התנהגות כביש משופרת, עם תא נוסעים איכותי יותר וכן, גם קצת חסכוניות יותר -10% לפי התקן האמריקאי ו-18% לפי התקן האירופאי השמרני פחות. צריכת הדלק של הדגם לפי תקן EPA האמריקאי, שהיא לרוב קרובה יותר לנתוני המציאות, עומדת על 22.1 ק"מ לליטר בדגם הרגיל ו-23.4 ק"מ לליטר בדגם ECO הכולל מגוון תוספות לטובת חיסכון נוסף בצריכת הדלק.

 

תזכורת: הפריוס החדש מבוססת על הפלטפורמה המודולרית החדשה של טויוטה והיא קלה יותר מהדגם היוצא, היא בעלת אותו בסיס גלגלים של הדגם היוצא, 2.70 מטר, אך היא ארוכה יותר ב-60 מ"מ, רחבה יותר ב-20 מ"מ ולנפח תא המטען נוספו כ-60 ליטר. מערך ההנעה בדגם זהה למערך המשרת את הדגם הנוכחי: מנוע בנזין 1.8 ליטר במחזור אטקינסון המשולב עם מנוע חשמלי המוזנת מסוללת NiMH. מנוע הבנזין בפריוס החדש אמנם זהה בנפחו אך הוא חדש לחלוטין ובעל נצילות תרמית גובהה במיוחד של 40%, המנוע החשמלי קל, יעיל וקומפקטי יותר. מנוע הבנזין מספק 97 כ"ס ו-14.5 קג"מ והמנוע החשמלי מוסיף 71 כ"ס ומומנט ו-16.6 קג"מ לליטר.

 

 

פריוס 2016 מכל זווית:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.