וידאו: חוות דעת על ניסאן מיקרה 2017

ניסאן מיקרה החדשה 2017
מיקרה החדשה - קופצת למגרש של הגדולים.

חוות דעת אירופאית על המיקרה 2017 החדשה של ניסאן.

 

עם הדור החמישי לדגם, ניסאן הפכה את המיקרה החדשה לסופרמיני גדולה ואיכותית, כזו שלעומת הדגם היוצא מסוגלת להתחרות ראש בראש, לפחות על הנייר, עם מובילות הסגמנט כגון הפולו של פולקסווגן, הפאביה של סקודה ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המיקרה החדשה גדלה משמעותית לעומת הדגם הנוכחי והיא ארוכה יותר ב-170 מ"מ, רחבה יותר ב-77 מ"מ, לבסיס הגלגלים נוספו 75 מ"מ ולנפח תא המטען נוספו 35 ליטר לכדי נפח של 300 ליטר. למרות הגידול המשמעותי במידות הדגם, המרווח לנוסעים מאחור שופר רק במעט (בעיקר בציר הרוח) אך בשל קיצות הגובה ב-65 מ"מ, נוסעים גבוהים יחסית יגלו שהם פוגשים את התקרה. דבר נוסף אותו הנוסעים מאחור יגלו שמאחור, אין חלונות חשמל (בכל רמות הגימור).

 

יחד עם עיצוב מודרני הנשענן על שפת העיצוב העדכנית של ניסאן נוכל למצוא גם תא נוסעים איכותי ומודרני משמעותית מזה של הדגם היוצא. הפלסטיקה אמנם קשיחה ברובה, כמו רוב המתחרות העדכניות לסגמנט, אך המראה והתחושה איכותיים מאלו של הדגם היוצא. את גלגל ההגה ניתן לכוון כעת גם לעמוק ולא רק לגובה כמו בדגם היוצא, ובמרכז הקונסולה ניתן למצוא מערכת שמע פשוטה עם דיבורית BT או מולטימדיה "7 עם אפל קאר-פליי.

 

בשוק האירופאי, הדגם מצויד כסטנדרט בשש כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל והתראה על סטייה מנתיב. הדגם עדיין לא נבחן במבחני ריסוק, אך אין ספק כי ניסאן מכוונת לחמישה כוכבים.

 

את המיקרה משרתים שלושה מנועים, כולם בשלב זה משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד. היצע המנועים, כולם נלקחו מרנו, כולל מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים 71 כ"ס, מנוע 0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו 90 כ"ס ו-1.5 טורבו דיזל 90 כ"ס. עם חישוקי “16 ומערכת עצור/סע , לדגם הטורבו בנזין צריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר ולדגם הדיזל צריכת דלק של 31.2 ק"מ לליטר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • א

    ההבעיה היא לא רק תיבה אוטומטית אלא שהמנוע החזק הוא המנוע החלש של רנו קליאו (900 סמק 90 כ"ס) שהוא מנוע לא רע אבל לא מספיק אל מול התחרות
    ביצועים בהתאם
    למה לא לקחת את המנוע 120 כ"ס של רנו (ואולי בגרסאות החזקות -130 כ"ס ויותר) וגיר DCT של רנו?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי המהיר

    מי האידיוט ב- curbuyer שהחליף את המאט ווטסון בג'יימס בטצלור.
    ג'יימס בטצלור פשוט מעצבן וגם זקוק לטיפול 10,000 לשיניים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מישו

    ואני מנחש שעד שלא תהיה תיבה לנכי-סליחה-אוטומטית, לא יביאו את הדגם הזה לארץ.

    כתובת URL מקוצרת: