מסע הפרסום של סקודה לסופרב החדש פשוט Simply Clever.

 

סקודה מיצבה עצמה לאורך השנים כמותג בעל  ערך מוסף של שימושיות, כך שלצד מכוניות המציעות מרווח טוב לנוסעים יחד עם תא מטען ענק ותכנון תא נוסעים פשוט וקל לתפעול, היא תמיד דואגת להוסיף כמה פרטים קטנים המשנים את חווית השימוש ברכב, כל זאת תחת הסלוגן שלה " Simply Clever".

 

גם סקודה סופרב 2015 החדשה, ששיווקה באירופה החל לאחרונה, זכתה לשלל פטנטים המשנים את חוויית השימוש בדגם ובכך מתמקד מסע הפרסום האירופאי החדש של הדגם. נכון, זה לא שלא ראינו בעבר פטנטים שכאלו אך לרוב לא תמצאו את כולם במכונית אחת ומעבר לכך, סרטוני הפרסומת של הסופרב החדשה פשוט Simply Clever בהעברת המסר.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.