הוא אולי ניראה כמו צעצוע, איך יש לו יכולת עבירות במקומות בהם רגל אדם לא דרכה ותודו, אתם רוצים סיבוב.

SHERP ATV
SHERP ATV - לסוף העולם ועוד קצת.

SHERP ATV הרוסי הוא ככל הניראה כלי הרכב שכל אחד היה שמח לאחד כזה בחצר, הוא מסוגל לשוט על המים, לעבור מכשולים בגובה של 70 ס"מ, יש לו צמיגים עם מערכת ניפוח עצמאית, הוא יכול להסתובב על המקום והוא שלכם אם תוציאו מהכיס החל מ-65 אלף דולר.

 

לא בכדי השרפ ניראה כמו צעצוע, עם אורך של 3.4 מטר, רוחב של 2.52 מטר וגובה של 2.30 מטר הוא באורך של מכונית עירונית ממוצעת אך עם רוחב של משאית וגובה של וואן מסחרי. משקלו של כלי הרכב עומד על 1,300 ק"ג בלבד וזו גם הסיבה שהוא מסתפק במנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל בהספק של 44.3 כ"ס שמקורו במיני מחפרון של קובוטה. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית, עם תיבת הפחתה, המאפשרת מצד אחד מהירות מרבית של 45 קמ"ש ומהירות זחילה של 1.5 קמ"ש. צריכת הדלק, דרך אגב, עומדת על 2-3 ליטר לשעה.

 

השרפ הוא יותר צמיגים שיש להם רכב מאשר רכב עם צמיגים, גובהם של אלו עומד על 1.60 מטר, רוחבם על 0.60 מטר והם מחוברים למערכת ניפוח עצמאית. הנפח העצום שלהם מאפשר לרכב לצוף על מים ומבנה הסוליה מאפשר תנועה במים במהירות של עד 6 קמ"ש.

 

מרווח גחון של 60 ס"מ ובסיס הגלגלים הקצר מאפשרים לרכב לעבור בקלות מכשולים בגובה של עד 70 ס"מ. ככלי רכב המיועד לנסוע בקצה העולם ובשדות קרח ושלג אין סופיים, השרפ מצויד במיכל דלק של 58 ליטר אליו ניתן להוסיף 4 מכלים בנפח של 50 ליטר האחד. צריכת הדלק, דרך אגב, עומדת על 2-3 ליטר לשעה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.