הוא אילטקי אבל מכוער, אך הוא ישאיר כל קרוסאובר אחר מאחור עם 610 כ"ס ורק 3.8 שניות 0-100 קמ"ש.

פורנסארי R99

סדנת פורנסארי האיטלקית, היא סדנת רכב קטנה לה בסך הכל 4 דגמים והיא מייצרת לא יותר מיחידות בודדות בשנה. כל הדגמים שלה מבוססים על שלדת מסבך צינורות חזקה וקלת משקל, על מנועי קורבט ועיצוב שאם היינו מנסים לנחש את המקור, היינו קרוב לוודאי אומרים סין ובטח שלא איטליה.

 

הדגם האחרון של הסדנה הוא ה-RR99 שתוכנן עבור האלפיון העליון והוצג לצערה של החברה עם המשבר הכלכלי שהחל ב-2009. העיצוב כמובן מזכיר לא מעט מכוניות כמו למבורגיני, פרארי, אסטון מרטין ועוד אבל בשורה התחתונה, אין ספק שהבעלים של המכונית הזו ירגיש מיוחד וזו בעצם המטרה של כל מי שרוכש מכונית ביותר מ-200 אלף אירו.

 

יחד עם העיצוב המוחצן והשנוי במחלוקת, גם בתחום המידות ה-RR99 ישאיר חותם על הצופים מהצד, עם אורך של 520 ס"מ, גובה של 185 ס"מ, רוחב של 215 ס"מ ובסיס גלגלים עצום של 325 ס"מ. מה שלא פחות מרשים זהו המשקל הנמוך יחסית של 1850 ק"ג המפוזרים על פני הרכב ביחס של 50/50. את הכבודה הזו צריך להזיז וגם רצוי שזה יהיה מהיר. מלפנים מותקן מנוע V8 בנפח 6.0 ליטר של קורבט המספק ב-RR99 לא פחות מ-610 כ"ס ו-76 קג"מ.

 

עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית, מאיצה המפלצת הזו ב-3.8 שניות 0-100 קמ"ש עד למהירות מרבית של 285 קמ"ש, מקס הלוחם לובש טוקסידו. ה-RR99 מציע גם יכולת שטח של ממש עם הנעה כפולה דרך דיפרנציאל מרכזי ויסקוזי ביחס של 60% אחור 40% לפנים, דיפרנציאל אחורי (דנה 44) אוטומטי ומהלך מתלים של 24 ס"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.