כל דגמי אבארט בישראל יכולים כעת להנות מקיט אסה-אסה הכולל שדרוג ההספק ל-160 כ"ס, בלמי ברמבו ושדרוג למתלים ולצמיגים.

קיט EsseEsse יוצע כאופציה בכל דגמי אבארט בישראל

סמל"ת, יבואנית פיאט ומותג אבארט של פיאט בישראל, תציע מעכשיו את קיט השיפורים המקורי אסה אסה (ESSE ESSEׂׂ) בכל גרסאות האבארט בישראל: קופה וקבריולט עם תיבה ידנית או אוטו'. מחיר הקיט עומד על 21,000 שקל.

 

לדברי ניר בן שלמה, מנהל חטיבת פרטיות בסמל"ת: "אבארט ישראל מאפשרת לכל לקוח לבנות רכב על פי רצונו האישי ומציעה לכל גירסה אפשרויות שקיימות בעולם החל מאבארט פרארי, מזראטי, 595 ודגמים מיוחדים אחרים. הוספת הקיט יכול להקנות חווית נהיגה מקצועית ומלאת אדרנלין, מהנה והרפתקנית."

 

קיט ESSE ESSE מגיע מקורי מהחברה עם אחריות מלאה מהחברה ומאושר ברשיון הרכב וכולל, בין היתר: שדרוג ההספק של מנוע ה-1.4 ליטר טורבו ל-160 כ"ס במקום 135 כ"ס והעלאת המומנט ל-23 קג"מ במקום 21 קג"מ, שדרוג של מערכת המתלים באמצעות קפיצני הנמכה ובולמים של קוני, שדרוג מערכת הבלימה עם בלמי ברמבו (BREMBO) וצלחות משודרגות, חישוקים רחבים "17 עם צימיגי מישלן פיילוט 205/40R17 ופילטר אויר BMC.

 

בתחום הביצועים, אבארט 500 ידנית עם קיט אסה אסה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות בלבד, חצי שניה פחות מהדגם הרגילף זאת יחד עם תוספת של 5 קמ"ש למהירות המרבית - 210 קמ"ש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.