אבארט רודסטר תהיה מייצור עצמאי מלא ולא תשתמש בשלדת לוטוס אליז או ק.ט.מ X-BOW לפי השמועות בעבר.

אבארט רודסטר - עיבוד מחשב

הצגת הדגם העצמאי הראשון בעת החדשה של אבארט, תסיים את מסע התחייה של המותג שהחל לפני 3 שנים בהצגת הפונטו אבארט ובהמשך עם גרסאות אבארט המוצלחות לפיאט 500. אבארט רודסטר, תתחרה ברכבים כמו הלוטוס אליז וצפי המכירות עומד על כ-5000 יחידות בשנה. לשם ההשוואה, האליז מוכרת כמחצית מזה בכל שנה.

 

השלדה שתשמש את הרודסטר תהיה שילדת מסבך צינורות עם מנוע מרכזי.המבנה צפוי להיות כמבנה של לוטוס אליז כלומר לא עם גג נפתח אלא גג שניתן להסרה. אבארט רודסטר תוכל לעשות שימוש במנועי פיאט כגון המולטי-אייר 1.4 ליטר בהספק 170 כ"ס וכן תציע תיבה ידנית או את תיבת ה-TCT החדשה כפולת המצמדים עם שישה הילוכים ובעתיד הלא רחוק, פיאט מדברת על 7 הילוכים.

 

מחירה של האבארט רודסטר צפוי להיות "עממי" באיזור ה-150,000 ש"ח באירופה. מנכ"ל פיאט סרג'יו מרקיונה, אמנם "לא חתם על הצ'ק" עדיין, אך מהנדסי ומעצבי חטיבת אבארט החדשה של פיאט,כבר נמצאים בשלבים מתקדמים של העיצוב והתכנון. עוד נקודה שמאשרת את ייצורה של הרודסטר, היא העובדה שפיאט רכשה לאחרונה את מפעל הייצור של ברטונה, במיוחד עבור דגמים עם נפח ייצור נמוך.

 

תחום רכבי הספורט הקטנים, עומד להתעורר לחיים בשנים הקרובות עם הצגת הרודסטר של פולקסווגן , הבלוספורט (BlueSport) ב-2012. טויוטה שמתכוונת להציג גם את FT-86 וגם MR2 חדשה. רנו רוצה כבר מספר שנים להחיות את אלפין ולהציג ספורט קופה קטנה עם הנעה אחורית כמובן.

תגיות: אבארט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.