האולם המרכזי החדש של אודי הינו אולם התצוגה הגדול בישראל לרכבי יוקרה. לרגל ההשקה יגיע לישראל עמנואל פירו יחד עם אודי R18.

אודי פותחת אולם תצוגה מרכזי חדש במגדל צ'מפיון

זמן קצר לאחר שחטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס השיקה את אולם הדגל המרכזי החדש שלה במגדל צ'מפיון, חטיבת אודי מבית צ'מפיון מוטורס משיקה את האולם המרכזי החדש שלה בצידו הנגדי של אותו מגדל, אולם אשר יפתח באופן רשמי ביום רביעי הקרוב ה-20.11.2013.

 

האולם החדש שבנייתו נמשכה כ-5 שנים ובעלות של כ-10 מיליון שקלים, משתרע של 2 קומות בשטח של מעל ל-1000 מטרי רבועים עם כ-20 רכבי תצוגה ו-10 עמדות שירות וחניה צמודה ללקוחות עם כניסה ישירה אל תוך האולם. האולם החדש נבנה ועוצב בהתאם לסטנדרט העולמי של אודי - תפיסת ה- Terminal עם חזית ופנים אולם המעוצבים בסגנון היי טק, בתבנית וסדר של טרמינל בשדה תעופה עם ריהוט וציוד שהגיע היישר מגרמניה.

 

האולם החדש השוכן ברח' ששת הימים 30 על גבול רמת גן בני ברק (מול קניון איילון) ומחליף את אולם התצוגה השוכן בהרצליה ברח' החושלים אשר ימשיך לפעול במתכונת של אולם אזורי קטן יותר. לכבוד המעבר לאולם התצוגה המרכזי החדש, תקיים Audi ערב גאלה, שיתקיים בתאריך ה- 25/11. בהשקה ייטלו חלק הנהלת החברה, לקוחותVIP , נציגי הנהלת אודי גרמניה שיבואו לביקור מיוחד לכבוד האירוע ועוד שני אורחים מפתיעים: זוכת תחרות ה- Le Mans 2012 מכונית המרוצים המושחזת Audi R18 ביחד עם נהג המרוצים האגדי, עמנואל פירו, שזכה 3 פעמים במרוציLe Mans . פירו ישתתף בהמשך השבוע גם בימי הדרכת נהיגה עבור לקוחות אודי.

תגיות: אודי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.