אודי תציג בז'נבה את הקונספט פרולוג אוונט, המצויד במערכת הנעה היברידית-דיזל בהספק של 455 כ"ס וצריכת דלק של 62.5 ק"מ לליטר.

2015 אודי פרולוג אוונט קונספט

אודי ממשיכה לחשוף בפנינו את הכיוון העתידי שלה וכהמשך ישיר לקונספט אודי פרולוג קופה שהוצג בשנה שעברה בתערוכת לוס אנג'לס, היא תציג ביום שלישי הקרוב בז'נבה את הקונספט אודי פרולוג אוונט.

 

כמו הפרולוג קופה, גם הקונספט פרולוג אוונט מספק רמז עבה לשפת העיצוב העתידית של אודי, שהיא המשך ישיר לזו הנוכחית, יחד עם המשך תכנון של תאי נוסעים בהם נמצא פחות ופחות כפתורים פיזיים ויותר התבססות על מסכי מגע, יחד עם יחידות הנעה שיתבססו על מנועי טורבו – בנזין ודיזל – וכן על יחידות הנעה היברידיות מסוג פלאג-אין.

 

כיאה לקונספט שללא ספק רומז לנו על הכיוון של אודי עם ה-A8 הבאה ואולי אף על ספינת דגל חדשה A9, לקונספט מידות גדולות למדי עם אורך של 5.11 מטר, רוחב של 1.97 מטר, גובה של 1.40 מטר ובסיס גלגלים של 2.99 מטר.

 

 

מכונית גדולה צריכה יחידת הנעה חזקה וכזו אכן משרת את הקונספט. בעוד הקונספט אודי פרולוג קופה הוצג עם מנוע 4.0 ליטר V8 טורבו בהספק מרבי של 605 כ"ס ו-75 קג"מ, הקונספט פרולוג אוונט מצויד בגרסה משודרגת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין המבוססת על מנוע דיזל אשר הוצגה לאחרונה עם אודי Q7 החדש.

 

המערכת משלבת בין מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל TDI אשר ביחד עם מנוע חשמלי אחורי מייצר הספק כולל של 455 כ"ס. לפי אודי זה מספיק לנתון תאוצה של 5.1 שניות 0-100 קמ"ש, אך הנתון המרשים יותר הוא נתון צריכת הדלק העומד על 62.5 ק"מ לליטר בזכות טווח נסיעה חשמלי של 54 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.