אודי SQ8 TDI נחשף - דיזל ביצועים

2019 אודי SQ8
אודי SQ8.

עם 435 כ"ס ו-91.7 קג"מ, לאודי SQ8 TDI ביצועים של רכב ספורט ומראה הגורם לרכבים בנתיב הסמלי לסור לימין.

 

אם מנוע הדיזל הבריון של אודי Q8 50 TDI לא מספק אתכם, לאודי יש תשובה עבורכם עם חשיפתו של ה-SQ8 TDI, גרסת ביצועים בכירה לדגם שכמו רוב דגמי ה-S החדשים של החברה, עבור השוק האירופי לפחות, עושה שימוש במנוע דיזל ולא במנוע בנזין. מחוץ לשוק האירופאי, אודי צפויה להציג בהמשך השנה גרסת TFSI לדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בחזיתו של ה-SQ8 נמצא את אותו מנוע דיזל בריון המשרת את ה-SQ7, מנוע V8 טווין-טורבו TDI בנפח של 4.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 435 כ"ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ המתקבל בין 1,000-3,250 סל"ד. עם תיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה קוואטרו, לאודי SQ8 נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש - נתונים זהים ל-SQ7. רק נזכיר לכם כי מדובר כאן בבהמה מתכתית במשקל של מעל ל-2.3 טון. 

 

אודי SQ8
אודי SQ8.

מנוע הדיזל עושה שימוש במגדש טורבו חשמלי (מדחס חשמלי) עבור הסל"ד הנמוך והבינוני ומגדש טורבו רגיל עבור סל"ד בינוני-גבוה. השילוב הזה מאפשר לקבל מנוע דיזל ללא השהיית גדישה בסל"ד נמוך וכוח זמין בכל לחיצה על דוושת התאוצה. המנוע נעזר בנוסף במערכת מיקרו-היברידית 48V המאפשרת לדגם לשייט למשך של עד 40 שניות על בסיס המנוע החשמלי הקטן במהירויות של בין 55-160 קמ"ש.

 

אודי SQ8
מוטות מייצבים אקטיביים וקפיצי אוויר אדפטיביים.

כמו באודי SQ7, גם כאן נמצא מתלי אוויר כסטנדרט המאפשרים את שינוי גובה המרכב בטווח של 90 מ"מ מהמצב הנמוך ביותר לגבוה ביותר וכן מוטות מייצבים אקטיביים השומרים על מרכב מאוזן בסיבובים מבלי לפגוע בנוחות הנסיעה בקו ישר לעומת מוטות מייצבים רגילים. לקוחות הדגם יוכלו לשדרג את יכולות העברת הכוח של הדגם באמצעות תוספת דיפרנציאל ספורט אופציונלי המסוגל להעביר עד 100% מהמומנט לאחד הגלגלים מאחור. לרשות הנהג אפשרויות כיול שונות לכל המערכות האלו דרך ממשק ה-MMI ובורר מצבי נהיגה בקונסולה המרכזית.

 

אודי SQ8
אודי SQ8.

אודי SQ8 נשען כסטנדרט על חישוקי "21 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "22. צלחות בלימה קרמיות מוצעות בדגם כסטנדרט.

בצד הוויזואלי, SQ8 זוכה לעיצוב שונה ואגרסיבי יותר לגריל, עם מסגרת כרום מט, ולפגוש הקדמי, חיפוי מראות צד באפקט מיוחד ועוד מספק נגיעות עיצוב המעניקות לדגם מראה ספורטי יותר לעומת הגרסאות הרגילות של ה-Q8. בתא הנוסעים נמצא גימור בצבע שחור ושילוב של עור ואלקנטרה ברחבי תא הנוסעים ובתקרה, דוושות מתכת, מושבי ספורט וגלגל הגה קטום עם לוגו S.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (5)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • א

    תקנו את הכותרת יא עילגים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    ומה אפשר לעשות עם 400 ומשהו כ"ס? ומנוע אימתני זה טוב למדינה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • עוזי

    מה זה נתיב סמלי?
    סמלה עלינו

    כתובת URL מקוצרת:
  • אליהו

    סוף כל סוף מנוע נורמלי מזהם פחות מחשמל בלי מחלות של החשמל
    עזבו את החשמלי שגורם ליותר זיהום בגלל תחנות כח והעיקר עלול לגרום למחלות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • הרצל היה נופל מהמרפסת

    "...ומראה הגורם לרכבים בנתיב הסמלי לסור לימין".
    בעבר עוד הנחתי שזה אתר מהפחות גרועים בנמצא, אבל בנתיב "הסמלי" הוכחתם שאין לנו עתיד כמדינה..

    כתובת URL מקוצרת: