רשת הטרייד-אין למכירת מכוניות מיד ראשונה ופרטית, השיקה מתחם חדש וגדול ממדים בשורק (פלמחים) בהשקעה של 30 מיליון שקל.

אוטודיל

אוטודיל, רשת הטרייד-אין הנחשבת לגדולה בישראל למכירת מכוניות מיד ראשונה ופרטית, משיקה בימים אלו את הסניף הרביעי של החברה במתחם שורק – פלמחים, דרומית לראשון לציון (רחוב המדע 1). ה- Power Center הדרומי של אוטודיל מציע את אותו הקונספט המוכר של החברה - One Stop Shop כולל מכירת רכב, טרייד-אין, מימון בנקאי ועד ביטוח, ומצטרף אל שלושת הסניפים הקיימים של החברה בבני ברק, חיפה וירושלים.

 

המתחם, שבבנייתו הושקעו כ-30 מיליון שקל, משתרע על פני כשמונה דונם וכולל כ- 400 מטר רבוע של אולם תצוגה עם עמדות מכירה מרווחות וצפוי להכיל מלאי של כ- 250 כלי רכב במגוון מותגים מיד פרטית. מגוון המותגים מגיע מהחברות שאוטודיל משמשת להן כזרוע הטרייד אין (צ'מפיון מוטורס, סמל"ת ומכשירי תנועה) ומהציבור הרחב המחליף רכבים פרטיים מיד שניה.

 

השקת הסניף הדרומי של החברה מסיימת מהלך שהחל לפני מספר שנים, לאחר שהחברה החליטה שיש להרחיב את פריסתה הארצית כדי להתמודד עם עליית הביקושים לרכבי טרייד-אין פרטיים. על פי הערכת מנכ"ל המשותף של החברה, תומר דותן, המתחם החדש צפוי למכור בעתיד כ- 2,000 כלי רכב בשנה.

 

תומר דותן: "לפני כעשרים שנה השקנו בישראל את הרעיון של PowerCenter אחד גדול בתפיסת ה- One Stop Shop. מקום אחד שמרכז עבור הלקוח את כל הדרוש להחלפת רכבו בתוך כמה שעות. מתחמים אלו, המספקים לקוני הרכב יד שנייה שירות וחוויה המוכרת מאולמות התצוגה של המכוניות החדשות יצרו מהפכה של ממש ומגמה חדשה שמורגשת כבר בימים אלו ובעתיד תלך ותתחזק - יותר ויותר לקוחות בציבור הרחב מעדיפים את הקנייה המוסדית במגרשי הטרייד אין ופחות את ההתעסקות הפרטית וההתרוצצות הנדרשת בחיפוש ומכירת רכב מיד שניה. המתחם החדש בפלמחים פונה עם אותן עקרונות ללקוחות האזור והדרום ואנו מאמינים שהוא יעזור לאוטודיל, בעתיד הלא רחוק, לחצות לראשונה את רף ה- 10,000 כלי רכב בשנה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.