רשת דומינו'ס פיזה וסיאט ישראל חוברות יחדיו ומציעות לכל המזמין מסניפי תל אביב, אפשרות להגריל 2 מכוניות סיאט מי ובעוד שורה של פרסים.

--------------------------------------------------- פרסומת -----------------------------------------------------

סיאט מי ופיצה דומינו'ס

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה בישראל באה לעשות שמח.... במסגרת קמפיין חדש, החל משבוע הבא ועד סוף החודש, כל המזמין מאחד מששת סניפי דומינו'ס בתל אביב ארוחת מבצע Domino's for Mii, או כל פיצה אחרת יוכל לזכות ברכב במתנה ובעוד שורה של פרסים אטרקטיביים.

 

בין התאריכים ה- 09/02 ל 28/02 תקיים דומינו'ס פיצה, בשיתוף מותג סיאט בישראל, קמפיין ייחודי שיוצע בסניפי דומינו'ס בתל אביב בלבד. כל המזמין פיצות, או ארוחות מבצע שהושקו לכבוד הפעילות בשם Domino's for Mii, יוכל להשתתף בהגרלה על שני רכבי סיאט Mii חדשים שיינתנו במתנה. מלבד הרכבים, תציע דומינו'ס פיצה גם שורה של פרסים נוספים כגון עשרים זוגות אופניים חשמליים, מנויים שנתיים לפיצה הכוללים הזמנה אחת לשבוע, חופשה זוגית בברצלונה ועוד עשרות פיצות במתנה. כל מה שצריך לעשות זה להזמין פיצה, או אחת מארוחות המבצע Domino's for Mii להיכנס להגרלה, ולנסות לענות נכונה על שאלות הטריוויה שיתפרסמו מדי יום בדף הפייסבוק של דומינו'ס במהלך החודש.

 

דוגמאות מבצעי Domino's for Mii למזמינים בדיגיטל:

• משפחתית + תוספת + שתייה /לחם שום/ אצבעות מוצרלה / מיני פנקייקס ב- 69.9 ₪

• 2 משפחתיות + 2 תוספות + שתייה /לחם שום/ אצבעות מוצרלה / מיני פנקייקס ב- 99.9 ₪

• 3 משפחתיות + 3 תוספות + שתייה /לחם שום/ אצבעות מוצרלה / מיני פנקייקס ב- 149.9 ₪

 

סיאט Mii, המוצעת במתנה לשני הזוכים בהגרלה, כוללת שורה של יתרונות למי שחי ונוסע בעיר. מידות זעירות המתאימות כמעט לכל חנייה ומרחב פנימי גדול. עיצוב חיצוני רענן עם סביבת פנים איכותית ברמה הגבוהה ביותר מקרב רכבי המיני. חיסכון עצום בצריכת דלק ועוד. ה- Mii גם כוללת את מערכת ה- Stop Mii המציעה בלימה מוחלטת במהירות של מתחת ל- 30 קמ"ש תוך זיהוי הולכי רגל. הרכבים שיינתנו לזוכים יגיעו במפרט מלא הכולל 5 דלתות, מנוע בנפח 1.0 ליטר המספק 75 כ"ס וברמת גימור Style, אוטומטית.

תגיות: סיאט
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.