אופל ממצבת את הזפירה החדשה כמיניוואן כפרימיום שיתחרה מול מאזדה 5 ופורד S-MAX.

אופל זפירה טורר החדשה

אופל מסירה את הלוט מעל הזפירה החדשה. זהו הדור השלישי שנקרא בפי אופל "זפירה טורר" וזאת בשל הסיבה שאופל תמשיך לייצר את הזפירה מהדור השני (עם שינויים רבים) כמתחרה בפלח השוק הנמוך יותר מול רנו גרנד סניק וסיטרואן C4 פיקאסו בגרסאות ה-7 מושבים והמריבה הקטנה יותר, תתחרה בגרסאות ה-5 מושבים.

 

בכל הקשור בעיצוב חיצוני, אופל שמרה כמעט לחלוטין על העיצוב אותו פגשנו בדגם הקונספט שהוצג לפני שלושה חודשים. גם מה שנפרש מול עיניי הנהג, זהה למה שראינו בדגם הקונספט, אך בכל הקשור במושבים מאחור, אפול כמובן מציעה מושבים יותר סטנדרטיים, אך עדיין שומרת סידור המושבים הייחודי שלFLEX7 , המאפשר את סידור המושבים מאחור כך שיציעו בין7 מקומות ישיבה סטנדרטיים לבין 4 מקומות ישיבה בסגנון מחלקת עסקים וכל תצורה אחרת ביניהם.

 

אופל זפירה החדשה יושבת על פלטפורמה חדשה שפותחה על בסיס האינסיגניה, המציעה בסיס גלגלים של 2.76 מטר (5.7 ס"מ יותר מהדגם המוחלף), כאשר מפסק הסרנים מלפנים ומאחור גדלו באופן משמעותי. תא המטען, כאשר המושבים בתצורת 5 מקומות ישיבה, מציע נפח של 710 ליטר ועד ל-1,860 ליטר כאשר שתי שורות המושבים מאחור מקופלות. אופל שמכוונת את הזפירה טורר לפלח השוק העליון של המיניוואנים, מציידת כאופציה או כסטנדרט את הזיפרה טורר במתלים אדפטיביים, בקרת שיוט אקטיבית עם מערכת למניעת התנגשות, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על עצמים בשטחים מתים, מערכת סיוע לחניה ועוד.

 

בזמן ההשקה, אופל תציע את הזפירה עם שני מנועים, 1.4 ליטר טורבו בהספקים של 110 כ"ס ו-140 כ"ס. מנוע 2.0 טורבו דיזל בהספקים של 110 כ"ס, 130 כ"ס ו-165 כ"ס. כל המנועים ישודכו כאפציה למערכת עצור/סע ובהמשך יוצעו מנועי בנזין נוספים מסדרת ecoFLEX.

{iframe width="578" hight="350"} http://www.youtube.com/embed/M_3M9fl_lME?rel=0{/iframe}

תגיות: אופל
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.