המכונית עירונית החדשה של אופל תוצע עם מנוע 1.0 ליטר 75 כ"ס, תלגום ליטר דלק בכל 23.2 ק"מ ותוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות.

2015 אופל קארל

לקראת תערוכת ז'נבה שתיפתח בחודש הבא, אופל חושפת פרטים נוספים על המכונית העירונית החדשה שלה, אופל קארל, אשר תוצג בתערוכת ותנחת אצלנו במהלך הרבעון האחרון של 2015 כמתחרה של אופל ליונדאי i10, קיה פיקנטו ועוד.

 

אופל קארל, שתשמש כבסיס גם לשברולט ספארק הבאה – דגמים תאומים, בעלת אורך גדול יחסית לסגמנט של 3.68 מטר, 18 ס"מ יותר מקיה פיקנטו למשל, שאר המידות סטנדרטיות עם 1.48 מטר גובה ובסיס גלגלים זהה ל-i10/פיקנטו – 2.385 מטר. אופל לא מציינת את נפח תא המטען, אך היא כן מציינת שעם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח הטענה של 1000 ליטר (עד הגג).

 

עם תחילת השיווק, אופל תציע את הקארל עם מנוע אחד ותיבת חמישה הילוכים ידנית בלבד. הדגם מצויד במנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים ECOTEC החדש של אופל בהספק מרבי של 75 כ"ס. בגרסה החסכונית ביותר של הדגם, ecoFlex, הכוללת מספר שינויים אווירודינמיים יחד עם צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול ועוד, צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.2 ק"מ לליטר. הקארל משיגה את נתון הצריכה הזה למרות משקל עצמי של 939 ק"מ, משקל הגבוה בכ-90 ק"מ מהממוצע בסגמנט. ניתן להניח שבהמשך, אופל תצייד את הדגם בתיבת הילוכים רובוטית חדשה שהוצגה לאחרונה עם אופל אדם סווינג טופ החדשה.

 

מעבר לרשימת אבזור אופציונלי, הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה, בקרת אקלים, דיבורית BT, שליטה מההגה על השמע והטלפון ועוד, אופל מציידת את הקארל ברשימת אבזור בטיחות ארוכה יחסית הכוללת (כסטנדרט או כאופציה): בקרת יציבות, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט ומגביל מהירות, פנסי ערפל מסייעי פנייה ועוד.

 

עוד לפני שהקארל תנחת בארץ הקודש, אנחנו נפגוש כאן את אופל קורסה 2015 החדשה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.