אופל מוקה X, אינסיגניה החדשה וזפירה המחודש ישווקו במהלך 2017 בישראל.

דגמי אופל ישראל 2017
אופל ישראל - שלושה דגמים חדשים ב-2017.

חברת “ש.י.ר שלמה”, יבואנית אופל בישראל, פורסת בפנינו את דגמי אופל החדשים אותה תשווק החברה במהלך שנת 2017. היצע הדגמים של אופל בישראל יתחדש בשלושה דגמים: אופל מוקה X, אופל אינסיגניה החדשה ובמיניוואן 7 מושבים אופל זפירה המחודש.

 

אופל מוקה X - מתיחת פנים לדגם (אמצע 2017):

אופל מוקה X הוא השם העדכני למוקה, הקרוסאובר העירוני של אופל, לאחר מתיחת הפנים המקיפה שאופל ביצעה בדגם. העיצוב החיצוני עודכן וחזית הדגם כוללת פנסים בטנולוכיית LED (אופציה) ותא הנוסעים של הדגם חודש לחלוטין והוא מאכלס כעת את מערכת המולטימדיה Intellink 4.0 העדכנית של אופל.

 

אופל מוקה X
אופל מוקה X - מתיחת פנים מקיפה במיוחד למוקה.

בנוסף לכך המוקה X מצטייד ביחידת הנעה חדשה המוכרת לנו מהאסטרה והמשלבת בין מנוע 1.4 טורבו 150 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה. לראשונה בישראל, יהיה ניתן לקבל את הדגם עם הנעה כפולה.

 

אופל זפירה המחודש – מתיחת פנים (תחילת 2017):

2017 אופל זפירה המחודש
אופל זפירה המחודש.

כחמש שנים לאחר שהוצג לראשונה, הזפירה, המיניוואן 7 מושבים של אופל, זכה למתיחת פנים מקיפה ההופכת אותו כמעט לדגם חדש לגמרי – בדומה למוקה X. מעבר לעיצוב חיצוני מעודכן ומודרני יותר, נמצא גם תא נוסעים מחודש בו אופל התקינה דשבורד חדש עם גימור משודרג, הנדסת אנוש משופרת ומערכת מולטימדיה מהדור העדכני ביותר של אופל (Inellink 4.0).

 

בתחום ההנעה אין שינוי בדגם והוא ימשיך לעשות שימוש בגוון עצום של מנועי בנזין ודיזל, אנחנו מצפים שבישראל הדגם יוצע עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס וכן עם אופציה למנוע דיזל.

 

גם במוקה X וגם בזפירה המחודש אופל הוסיפה מערכות בטיחות מתקדמות - בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד - אך אנחנו עדיין לא יודעים לומר מה מתוכן יוצע עם הדגמים בישראל.

 

אינסיגניה החדשה (מחצית שנייה של 2017):

האינסיגניה החדשה, המשפחתית הגדולה של אופל, היא מכונית חדשה לחלוטין, עם פלטפורמה חדשה, דיאטה כוללת של של כ-175 ק"ג ויחידות הנעה חדשות. האינסיגניה החדשה תהיה מרווחת יותר מזו הנוכחית, בעיקר בכות תוספת משמעותית של 92 מ"מ לבסיס הגלגלים (2,829 מ"מ).

 

האינסיגניה החדשה תוצע בתחילת דרכה עם שני מנועי בנזין: 1.5 ליטר טורבו עם 165 כ"ס ו-25.5 קג"מ או 2.0 טורבו עם 250 כ"ס ו-40.8 קג"מ. גרסת ה-2.0 ליטר תשווק כסטנדרט עם הנעה כפולה ותיבת 8 הילוכים אוטו'.

 

בנוסף לכך נוכל למצוא בדגם מערכות בטיחות מתקדמות OpelEye, אופציה לבולמים אדפטיביים, תאורת LED ראשית אדפטיבית (IntelliLux matrix) ועוד.

 

מה שאנחנו לא מוצאים ברשימה זו אופל קארל העירונית (אחות תאומה למחצה לספארק של שברולט) שהיא עדיין מסורבת עלייה וכן גרסאות ספורטיביות לאסטרה אותם אופל צפויה להציג השנה. בנוסף, אופל תציג בתחילת 2017 קונספט לקרוסאובר קומפקטי שיתחרה מול הספורטאז' והטוסון. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.