האסטרה החדשה שתוצג בהמשך השנה, תהיה קטנה יותר אך מרווחת יותר, קלה יותר בכ-120 ק"ג לפחות ותוצע עם מנועים חדשים ותיבות הילוכים חדשות.

אופל אסטרה החדשה תחת הסוואה
2015 אופל אסטרה החדשה - קלה יותר, מרווחת יותר וחסכונית יותר.

אופל אסטרה היא המכונית החשובה ביותר של אופל, כזו שאם סופרים אותה יחד עם הקדט אותה החליפה האסטרה, כך לפחות אופל סופרת, ניתן לספור דור 10 של הדגם ממנו נמכרו מעל ל-24 מיליון יחידות. זו הסיבה שמנכ"ל אופל בכבודו ובעצמו, ד"ר קארל-תומאס ניומן, לקח את הזמן בכדי לציור סרטון המסביר לנו על האסטרה החדשה.

 

האסטרה 2015 החדשה, שתתבסס על פלטפורמת D2 החדשה של ג'נרל מוטורס, תהיה קלה יותר משמעותית מהדגם הנוכחי שאחת מנקודות החלושה העיקריות שלו זה המשקל הגבוהה ביחס למתחרות. את הפחתת המשקל,שתעמוד על בין 120-200 ק"ג, אופל השיגה באמצעות שימוש בחומרים חזקים וקלים יותר בפלטפורמה, אך גם באמצעות הקטנת מידות הדגם – 49 מ"מ באורך, 26 מ"מ בגובה ו-23 מ"מ בבסיס הגלגלים.

 

לפי אופל, למרות המידות הקטנות יותר, האסטרה החדשה תהיה מרווחת יותר מהדגם הנוכחי. עיתונאי רכב אירופאיים שביצעו נסיעת מבחן בדגם קדם ייצור, טוענים שניתן להשוות את המרווח מאחור למרווח שמציעה האוקטביה של סקודה - אחת המשפחתיות היותר מרווחת שיש.

 

האסטרה החדשה תוצע עם הדור החדש של מנועי אופל, כולם עם מגדשי טורבו והזרקת דלק ישירה. ניתן לצפות למנועי בנזין בנפחים של 1.0 ליטר ועד 1.6 ליטר, מנועי הדיזל בדגם יתבססו על מנועי 1.3 ליטר ו-1.6 ליטר שיחליף את מנוע ה-2.0 ליטר בדגם.  גם תיבת הילוכים אוטו' חדשה תוצע עם הדגם, השאלה היא האם זו תהיה תיבת 6 הילוכים אוטו' פלנטרית או תיבת ה-7 הילוכים DSG כפולת המצמדים החדשה של ג'נרל מוטורס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.