דורי מנור (מימין) ואסי בשמלצר
דורי מנור (מימין) ואסי בשמלצר.
דורי מנור (מימין) ואסי בשמלצר
דורי מנור (מימין) ואסי בשמלצר.

בהסכם משולש בין קבוצת PSA לקבוצת שלמה וקבוצת לובינסקי, המותג אופל בישראל עובר מחברת ש.י.ר מקבוצת שלמה לקבוצת לובינסקי.

 

לאחר שקבוצת PSA רכשה את הבעלות על אופל מג׳נרל מוטורס, זה היה רק עניין של זמן עד אשר זיכיון היבוא של אופל בישראל יעבור מחברת ש.י.ר מקבוצת שלמה לקבוצת לובינסקי, יבואנית פיג׳ו, סיטרואן, DS - המותגים של קבוצת PSA. 

 

קבוצת שלמה קיבלה מקבוצת UMI את זיכיון היבוא של מותג אופל בישראל בשנת 2010. ממותג ״מת״ בשוק הישראלי, קבוצת שלמה, בעיקר בזכות היותה חברת הליסינג הגדולה בישראל, הצליחה להביא את המותג למסירות של כ-36,000 בשמונה השנים בהם שווק מותג אופל תחת הקבוצה.

 

החל מה-1 במרץ 2019 (מותנה באישור הגופים הרגולטוריים) יושלם המעבר של מותג אופל באופן סופי לקבוצת לובינסקי. אולם התצוגה המרכזי של אופל ישכון במתחם לובינסקי בשורק, לצד אולמות פיג'ו, סיטרואן ו-MG. במהלך החודשים הקרובים יבוצע הליך סדור שיבטיח המשך הפעלה רציפה וכיסוי ארצי של אולמות התצוגה ומרכזי השירות של אופל ברחבי הארץ.

 

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה: "מדובר בתזמון מושלם מאחר וקבוצת שלמה החלה ביישום אסטרטגיה חדשה לקבוצה בה היא מתמקדת בעולם השירותים ולא בעולם המוצרים. מאמין שבשנים הקרובות מודל הבעלות הפרטית של רכבים ישתנה לחלוטין".



דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי: "אנחנו שמחים לאחד את כלל מותגי PSA תחת קורת גג מקצועית אחת שתאפשר סינרגיה איכותית הן בהיבט המכירה והן בהיבט השירות, צוותי לובינסקי ידאגו להמשיך ולשפר את רמת השירות הגבוהה ומגוון המוצרים ללקוחות אופל כפי שנעשה על ידי ש.י.ר עד היום".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.