אופל קורסה החדשה 2020 נחשפת

אופל קורסה החדשה 2020
אופל קורסה החדשה.

הקורסה החדשה מצוידת במנועי בנזין ודיזל בהספקים של 75-130 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטו', עיצוב ספורטיבי ושפע של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

לאחר שחשפה בחודש שעבר את הקורסה e החשמלית, אופל חושפת כעת את הגרסאות הרגילות של הקורסה 2020 החדשה עם מנועי בנזין ודיזל - כולם כמובן מבוססים על מנועי פיג'ו העדכניים שהוצגו עם פיג'ו 208 החדשה, עליה הקורסה החדשה מבוססת. את הקורסה החדשה נפגוש בישראל בתחילת 2020.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקורסה החדשה חסכונית משמעותית מהדגם היוצא, גם בזכות המנועים החדשים והמתקדמים יותר אך גם בזכות הפחתת המשקל המשמעותית לה הדגם זכה - עד 108 ק"ג פחות מהדגם היוצא ומשקל בסיס של 980 ק"ג ללא נהג. היצע מנועי הבנזין בדגם כולל את מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים המוכר של פיג'ו אשר יוצע בגרסה אטמוספרית עם 75 כ"ס ותיבת 5 הילוכים ידנית בדגם הבסיס.

 

2020 אופל קורסה החדשה
מראה ספורטיבי עם חבילת GS-Line.

גרסאות הטורבו של מנוע זה מוצעות בהספקים של 100 כ"ס ו-20.9 קג"מ או 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ. אופל מציינת כי 95% מהמומנט המרבי מתקבל בטווח של 1,500 עד 3,500 סל"ד. גרסת ה-100 כ"ס תהיה זמינה עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו', גרסת ה-130 כ"ס משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטו' בלבד. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-10.0 שניות או 8.7 שניות ומהירות מרבית של 188 קמ"ש או 208 קמ"ש, בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.8-22.7 ק"מ לליטר בתקן NDEC מתוקן או כ-15.6 ק"מ לליטר בתקן WLTP החדש.

 

2020 אופל קורסה החדשה
מצוידת במנועים של פיג'ו 208 החדשה.

בתחום הדיזל נמצא את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו דיזל המוכר של פיג'ו, כאן בהספק מרבי של 102 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. עם מנוע זה לדגם צריכת דלק משולבת של 34.5 ק"מ לליטר בתקן NDEC או 21.7-25 ק"מ לליטר בתקן WLTP.

 

הקורסה e החשמלית מציעה טווח נסיעה של 330 ק"מ (WLTP) ומנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג״מ המאפשר נתון 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות.

 

אופל קורסה החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים מרשים למראה.

המראה הספורטיבי יותר של הדגם הושג גם בזכות הנמכת הגג ב-43 מ"מ לעומת הדגם היוצא כאשר הנהג יושב נמוך יותר ב-23 מ"מ. הקורסה החדשה מצוידת בתאורת IntelliLux LED matrix מתקדמת (כאופציה) ובשפע של מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. לקוחות שיחשקו במראה ספורטיבי יותר, כמו בדגם שבתמונות, יוכלו לבחור בחבילת GS-Line המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר ותוספת של ספוילר בולט יותר על דלת תא המטען.

תא הנוסעים הנאה של הדגם מצויד במולטימדיה עם מסך מגע בגדלים של "7 בדגמי הבסיס או "10 עם מערכת ניווט, נמצא גם לוח מחוונים דיגיטלי, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • גר בחלם

    אני חיכיתי לדגם הזה לקנות אותו.
    הבעיה היחידה לדעתי היא גובה נמוך מדיי למישהו בגובה 180 סמ
    ואז כולם מתפלאים למה עוברים לרכבים מוגבהים...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלמוג

    בתמחור נכון היא יכולה להצליח

    כתובת URL מקוצרת: