FHI, יצרנית סובארו, אישרה את מתווה העסקה לרכישת יפנאוטו והעברת זיכיון הייבוא של סובארו לידי סמל"ת יבואנית פיאט.

יפנאוטו עוברת לידי סוכנות מכוניות לים התיכון

הוסר המכשול האחרון למכירת יפנאוטו והעברת הבעלות על זיכיון הייבוא של מכוניות סובארו לידי סמל"ת ושמעון ברזילאי, זאת לאחר שיצרן/חברת האם של סובארו FHI-Fuji Heavy Industries, אישרה לאחרונה את העברת הזיכיון לרוכשים החדשים.

 

זיכיון הייבוא של מכוניות סובארו לישראל נמצא על המדף כבר מזה זמן, אך רק לפני שלושה חודשים בעלות השליטה אישרו את מתווה העסקה שהוצע ע"י סמל"ת (סוכנות מכוניות לים התיכון) שתהיה המחזיקה העיקרית (95%) ומר שמעון ברזילאי (סוכן וותיק של סובארו מירושלים). סמל"ת, שבבעלות מיכאל לוי, היא היבואנית של מכוניות פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה (מייבאת גם אופנואים ולאחרונה גם את המסחריות של איווקו).

 

סובארו סבלה בשנים האחרונות מהיצע דל של דגמים ועד להגעתה לאחרונה של האימפרזה החדשה, הייתה זמן רב ללא כל נציגה בסגמנט המשפחתיות בישראל וסיימה את שנת 2012 עם מסירות של 1,746 רכבים בלבד, זאת לעומת 3,211 רכבים בשנת 2011 וגם זה, הרבה פחות מהשיא האחרון של 9,986 רכבים ב-2007. עם האימפרזה החדשה ויחד עם הגעתו של הפורסטר החדש בתחילת השנה, סובארו הצליחה להציג השנה שיפור במכירות ובחודש יולי האחרון רשמה סובארו עלייה של 25% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

מבחינת לקוחות החברה, הקיימים או אלו שעוד יגיעו, המעבר לבעלות החדשה יהיה שקוף ולא יהיה כל שינוי במערך השיווק והמכירה בעתיד הקרוב.

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.