אחת ויחידה למסלול: פרארי P80/C

פרארי P80 C
פרארי P80/C - אחת ויחידה.

פרארי P80/C היא מכונית מסלול אחת ויחידה שנפתרה ללקוח עשיר במיוחד על בסיס פרארי 488 GT3.

 

מחלקת one-off של פרארי הפכה היום עוד לקוח אמיד מיוחד לאדם מאושר במיוחד עם הצגתה של פרארי P80/C הייחודית, מכונית מסלול בעיצוב ייחודי, אחד ויחיד, אותה הלקוח הזמין מפרארי לפני 4 שנים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

פרארי P80/C מבוססת על מכונית המרוץ 488 GT3, גרסת המסלול הקיצונית של פרארי 488 GTB המצוידת לא רק בכלוב התהפכות וחיזוקי שלדה, אלא גם בבסיס גלגלים ארוך יותר ב-50 מ״מ ובתא נוסעים שהופשט מכל אביזר נוחות המוסיף משקל מיותר.

 

פרארי p80 c
למסלול בלבד.

לפי פרארי, הלקוח רצה לשלב בעיצוב הדגם אלמנטים משתי מכוניות מרוץ אייקוניות של פרארי, ה-דינו 206 S הקטנה וה- 330 P3/P4. שתי מכוניות שהחלו את דרכן כמכוניות מסלול ובהמשך הפכו גם לדגמי כביש.

 

פרארי P80/C אמנם מבוססת על ה-488 GT3, אך מכיוון שהיא לא צריכה לעמוד בתקנות של מכונית GT3 היא כוללת לא מעט שינויים, כולל חוסר הגבלה על הספק מנוע ה-3.9 ליטר V8 טווין טורבו של הדגם ( המייצר 720 כ״ס בפרארי F8 שהחליפה את ה-488 GTB) וכן לא מעט שיפורים אווירודינמיים ההופכים את הדגם ליעיל יותר בכ-5% לעומת ה-488GT3. פרארי לא מציינת את הספק המנוע בדגם.

 

פרארי p80 c
בלי פינוקים.

למרות שניתן להשתמש ברכב במקום אחד בלבד - על המסלול - פרארי אפשרה ללקוח שתי קונפיגורציות: אחת לנהיגת מסלול עם חישוקי מרוץ ״18 וכל האבזור האווירודינמי ושנייה לתצוגה בבית או בתערוכות עם חישוקי ״21 ואפשרות להסרה של חלק מהאבזור האווירודינמי, כגון הכנף העצומה מאחור.

פרארי החלה לעבוד על הדגם עוד בשנת 2015 ואת השם הקצת מוזר, P80/C, בחר הלקוח האנונימי. פרארי לא חושפת את הסכום אותו שילם הלקוח, אך אם בישראל מחירה של ה-488GTB עומד על החל מ-2.3 מיליון שקל, תנו לדמיון שלכם לעשות את שלו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות