אייקון שטח נולד מחדש: 2020 לנד רובר דיפנדר החדש

לנד רובר דיפנדר החדש 2020
לנד רובר דיפנדר החדש.

לנד רובר דיפנדר החדש מציע את כל מה שניתן לצפות, ואף יותר, מרכב שטח של המאה ה-21. את הדיפנדר החדש נפגוש בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2020.

 

לנדר רובר הסירה את הלוט בתערוכת פרנפקורט 2019 מעל הדיפנדר 2020 החדש. למעט יכולות שטח גבוהות שהוא חולק עם הדגם היוצא וכן רמה גבוהה של ורסטיליות, אין ממש טעם לדבר או להשוות לדגם היוצא - שיוצר ללא שינוי משמעותי במשך 33 שנה - שכן הדיפנדר החדש הוא ייצור חדש לחלוטין, רכב שטח מודרני וטכנולוגי שמצד אחד יאפשר לרוכשיו לקחת אותו לכל נקודה על פני הגלובוס ובמקביל יעניק להם איכות חיים גבוהה, תא נוסעים שימושי ומאובזר ורמה גבוהה של בטיחות.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מחברת המזרח, יבואנית לנד רובר ויגואר בישראל, נמסר כי את לנד רובר דיפנדר החדש נפגוש בישראל במרץ-אפריל 2020, בתחילה בדגם 110 הארוך ובהמשך גם בדגם 90 הקצר.

בכדי להבטיח רכב שיכול לעמוד בכל משימה, בזמן בדיקות הפיתוח עברו אבות טיפוס של הדגם למעלה מ-1.2 מיליון ק"מ בתנאים מגוונים וקשים במיוחד, מחום של 50 מעלות במדבר ועד למינוס 40 בחוג הארקטי ובגבהים של עד 3,000 מ' בהרי הרוקי בקולורדו.

 

לנד רובר דיפנדר החדש
הדיפנדר מגיע למאה ה-21.

אחד השינויים המשמעותיים בדגם הוא המעבר לפלטפורמה אחודה מאלומיניום קשיחה וקלת משקל, פלטפורמת DX7, במקום שלדת סולם שלרוב מאפיינת רכבי שטח, כפי שהיה בדגם היוצא. לנד רובר תשווק את הדיפנדר בדגם 110 הארוך, עם בסיס גלגלים של 3,020 מ"מ ואורך של 5,019 מ"מ, המציעה עד 7 מושבים (5+2) ובהמשך גם בדגם שלוש דלתות 90 הקצר עם בסיס גלגלים של 2,588 מ"מ ואורך של 4,364 מ"מ. לדגמים רוחב זהה של 2,007 מ"מ וגובה מרשים של 1,968 מ"מ.

 

כיאה לרכב שטח של ממש, הדיפנדר החדש בעל מרווח גחון של גדול של 291 מ"מ וזוויות גישה/נטישה של 38/40 מעלות (בדגם ה-110). לדגם יכולת מעבר מים בגובה של עד 90 ס"מ. דגם 110 מצויד כסטנדרט מתלי אוויר המאפשרים את שינוי גובה המרכב, להנמיך ב-50 מ"מ בנסיעה בכביש המהיר לדוגמה או להגביה ב-75 מ"מ במעבר סלעים או שטח קשה.  

 

לנד רובר דיפנדר החדש
מודרני בכל מובן אך לא מוותר על יכולות שטח גבוהות במיוחד.

צריך להוריד את הכובע בפני צוות המעצבים של לנד רובר אשר הצליח מצד אחד לשמור על מאפייני עיצוב מסורתיים של הדיפנדר אותם שלבו בעיצוב מודרני במיוחד המיישר קו עם צי הדגמים העדכני של החברה. העיצוב הזה יאפשר ללנד רובר למכור לא מעט כלים גם ללקוחות שהשטח היחידי שהם מכירים נמצא במדרכות העיר, כמו במקרה של מרצדס G קלאס.

 

תא הנוסעים המודרני, השומר על המאפיינים של רכב שטח עם דשבורד קצר המאפשר לנהג לשבת קרוב יותר לראות את פינות הרכב הקדמיות לדעת היכן מונח כל גלגל, מצויד בכל אבזור שאנחנו מצפים לפגוש ברכב מודרני, כולל מולטימדיה מתקדמת, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, שקעי USB (גם מטייפ C), משטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי, גלגל ההגה המשלב כפתורים פיזיים ומשטחי מגע ועוד ועוד.

 

לנד רובר דיפנדר החדש תא הנוסעים
שפע של אפשרויות לתא הנוסעים.

כרכב המכוון גם לחובבי עיר ויוקרה, לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שפע של אפשרויות גימור, שילובי צבעים, אבזור וחומרים המעניקים לתא הנוסעים ניחוח יוקרתי, אך בלנד רובר כמובן שלא שכחו את חובבי השטח ולהם היא מציעה אפשרויות גימור פשוטות ועמידות יותר, שטיחי רצפה עמידים שניתן לנקות בקלות ולא יתרגשו מכניסת מים לתא הנוסעים (הרכב תוכנן לכך), מושב נוסע וחצי לצד הנהג, שפע של תאי אחסון שימושיים ועוד. גם חישוקי הגלגלים מותאמים לשני הלקוחות. מצד אחד אפשרות לחישוקי "22 עם צמיגי כביש במידה של 275/45 ומהצד השני חישוקי פלדה פשוטים ועמידים בקוטר של "18 עם צמיגי כביש-שטח בעלי דופן גבוהה המאפשרים הורדת אוויר בשטח במידה של 255/70.

 

לנד רובר דיפנדר החדש תא הנוסעים
מודרני ומאובזר.

חובבי השטח יוכלו להוסיף לא מעט אבזור הקיפי, כגון כננת חשמלית עם שלט רחוק, אוהל גג עם סככה עמידה למים, וו גרירה גגון קשיח למטען ואם זה לא מספיק לכם, תוכלו לגרור נגרר עם מערכת בלימה עצמאית במשקל של עד 3.5 טון. זה כמובן רק על קצה המזלג למגוון הזיוודים הרחב שלנד רובר מציעה לרוכשי הדגם.

 

לנד רובר דיפנדר החדש
לנד רובר דיפנדר החדש.

בתחום ההנעה, לנד רובר תשווק את הדיפנדר החדש עם מבחר של מנועי בנזין ודיזל חזקים: מנוע 2.0 ליטר טורבו P300 המייצר 300 כ"ס ומאפשר להשיג נתון האצה 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות; מנוע שישה צילינדרים P400 GO מערכת מיקרו-היברידית MHEV עם 400 כ"ס ו-56.1 קג"מ המספיק לנתון תאוצה של 6.4 שניות. בהמשך, לנד רובר צפויה להציג גם גרסת פלאג-אין לדגם.

 

בגזרת הדיזל נמצא מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם מומנט מרבי של 43.8 קג"מ והספק מרבי של 200 כ"ס בדגם D200 או 240 כ"ס בדגם D240. נתוני התאוצה עם מנוע זה עומדים על 10.3 שניות ו-9.1 שניות בהתאמה.

 

שפע של מערכות עזר לנהג
שפע של מערכות עזר לנהג.

מערכת ההנעה הכפולה של הדגם נעזרת בבורר Terrain Response חדש המאפשר לנהג פעולה אוטומטית מלאה של המערכת או בחירה מבין מספר מצבים בהתאם למצב השטח. לרשות הנהג שליטה נפרדת על ההיגוי, מנוע ודיפרנציאלים וגם בחירה מבין 3 מצבי כיול שונים לתיבת ההילוכים ודוושת התאוצה, לטובת שליטה מדויקת יותר על הרכב בנהיגת שטח. בנוסף נוכל למצוא את מערכת ClearSite שהופכת את מכסה המנוע "לשקוף" עבור הנהג, מערכת בקרת ירידה מתקדמת, בקרת החלקה בציר המרכזי והאחורי ועוד.

כיאה לרכב מודרני, הדיפנדר מצויד בשפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת יציאה בטוחה מהרכב, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית השומרת על מרכב הנתיב, מערכת סיוע בחניה כולל סיוע בנסיעה לאחור עם נגרר, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • בעל דיפנדר 96

    בהההה. אידיוט מי שיורד מכביש עם רכב שאפשר לתקן רק עם מחשב! המלך לא מת, ולא צריך מלכה במקומו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    נראה מדהים רק חבל שהאמינות על הפנים

    כתובת URL מקוצרת:
  • איתי

    אלעד

    אמינות טובה לדגמים חדשים גם לדיסקו 4
    אחזקה יקרה

    כתובת URL מקוצרת: