אינפיניטי מציגה את ה-QX50 החדש לשנת 2018

2018 אינפיניטי QX50 החדש
2018 אינפיניטי QX50 החדש.

אינפיניטי QX50 מציג תא נוסעים המהווה קפיצת מדרגה עבור המותג והוא מצויד במנוע 2.0 טורבו מתקדם עם יחס דחיסה משתנה.

 

כעשור לאחר שהציגה את ה-EX37, ששינה את שמו לפני מספר שנים ל-QX50, אינפיניטי חשפה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס את הדור השני של הדגם, 2018 אינפיניטי QX50 החדש, אשר יתחרה בדגמים כגון ב.מ.וו X3, אודי Q5 ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אל העיצוב החיצוני של הדגם כבר נחשפנו בשבוע שעבר, אך זו הפעם הראשונה בה אנחנו פוגשים את תא הנוסעים של הדגם, המציג מהפכה עבור המותג. אם עד היום תאי הנוסעים של אינפיניטי אולי עשו שימוש בחומרים איכותיים, אך העיצוב והתחושה הכללית הייתה תמיד של ניסאן משודרגת. עם ה-QX50 החדש, ניסאן משנה סוף סוף את המשוואה הזו ומציגה תא נוסעים המסוגל להתחרות במיטב של גרמניה (או לקסוס), גם אם הקונסולה המרכזית, ובמיוחד המסך העליון, זקוקים לעוד קצת עבודה.

 

2018 אינפיניטי QX50 החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה עבור המותג.

למרות המעבר לפלטפורמה חדשה, הקשיחה יותר בכ-23% מזו של הדגם היוצא, בסיס הגלגלים בדגם נותר ללא שינוי על 2,800 מ"מ וגם שאר מידות הדגם לא השתנו באופן מהותי עם אורך של 4,693 מ"מ וגובה של 1,679 מ"מ. מידת הרוחב לעומת זאת גדלה משמעותית עם תוספת של 100 מ"מ לכדי רוחב של של 1,903 מ"מ. נפח תא המטען בדגם גדול ועומד על 895 ליטר ועד ל-1699 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. בזכות שורה שלישית הנעה על מסילה, ניתן להגדיל את נפח תא המטען לכדי 1,048 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש.

 

החידוש המרתק ביותר בדגם, ובכלל בעולם הרכב, הוא מנוע ה-2.0 ליטר טורבו VC-Turbo החדש של הדגם המצויד במערכת המאפשרת לקבל יחס דחיסה משתנה, בין 8:1 כאשר הטורבו בגדישה מלאה ועד ל-14:1 לטובת נסיעה חסכונית.

 

למנוע החדש הספק מרבי של 268 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ ב-4,400 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה, עם אפשרות לתפעול ידני, המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים (FWD) או לכל ארבעת הגלגלים בדגמי ההנעה הכפולה (AWD). לפי אינפיניטי, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.3 שניות בדגמי AMD ו-6.7 שניות בדגמי AWD. המהירות המרבית זהה בין הדגמים ועומדת על 230 קמ"ש. באינפיניטי מציינים כי עם המנוע החדש (והנעה קדמית) הדגם חסכוני יותר בכ-35% לעומת מנוע ה-V6 של הדגם היוצא, מבלי להתפשר על הביצועים. 

אינפיניטי ציידה את ה-QX50 החדש במערכת הנהיגה המתקדמת ProPILOT המסוגלת לשלוט על ההיגוי, דוושת התאוצה והבלמים בכדי לאפשר נהיגה אוטונומית בכבישים מהיר עם הפרדה קשיחה. המערכת כוללת בנוסף את כל מערכות הבטיחות המתקדמות של אינפיניטי, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות