אינפיניטי פרסמה היום בהודעה לעיתונות על מערכת חדשה שתתוקן בדגמים הבאים של החברה אשר תזהה מצבים בהם הנהג רעב.

ב.מ.וו תאפשר לבריטים לבחור את צבע הסמל

 

המטרה של המערכת החדשה, שתקרא "גסטרונומי" היא לזהות מצבים בהם הנהג עשוי להיות רעב ולהתריע מראש ע"י תצוגה מתאימה במסך מערכת הניווט.

המערכת לא רק תתריע לנהג על מצב הרעב שעשוי להפריע לערנות הנהיגה אלא אף תכוון את הנהג באמצעות מערכת ה-GPS למסעדה הקרובה אליו לפי טעמו האישי.

 

בנוסף להתראה על המסך, מערכת בקרת האקלים שבמצב פעולה רגיל משחררת ניחוח טרופי בחלל תא הנוסעים (כל בעל אינפיניטי מכיר את זה) תשחרר המערכת ניחוח הדומה לריח של שמן המופק מפטריות כמהין.

 

אינפיניטי, שמאמינה שנהגים רגועים ששומרים על עצמם נוהגים טוב יותר ורגוע יותר, לא מסתפקת במערכת זו והוסיפה אופציה נוספת הנקראת "פיטנס" שתפקידה לנטר את משקל הנהג באמצעות חיישני המשקל הנמצאים במושב הנהג ואחראיים על עוצמת פתיחת כריות האוויר. כאשר המערכת מזהה שינויים גדולים במשקל הנהג היא תמליץ על מסעדות המציעות מזון בריאות ודל שומן.

 

המערכת פותחה בשיתוף משרד הבריאות ביפן, שלפי מחקרים שבוצעו, הוכח שנהגים רעבים או המפתחים בעיות משקל נוהגים בעצבנות ומסוכנים יותר לסביבה.

 

מפתח המערכת ביפן נשאל על המערכת אך הוא בדיוק יצא להפסקת אוכל!

 

 

עוד בהמשך ל-1 בפריל: סיאט פרסמה שהיא מוציאה דגם חדש לליאון הנקרא Ecomotive.

סיאט הסירה בכרב את המושב האחורי ושמה במקומו מיכל דלק של 545 ליטר ויחד עם צריכה משולבת של 30 ק”מ לליטר המכונית תציע טווח נסיעה של יותר מ-16,000 קילומטר בתדלוק אחד. בנוסף סיאט תציע שירות תדלוק בכניסה השגרתית לטיפול ב-16,000 ק"מ כך שסיאט למעשה יצרה רכב שהנהג לעולם לא צריך לתדלק יותר.

 

גם ב.מ.וו טומנת את ידה ומפרסמת שלקראת הבחירות הקרובות בבריטניה, תינתן אפשרות לכל הרוכשים של ב.מ.וו לבחור צבע שונה לסמל במקום הכחול המסורתי וזאת בהתאם לצבע המפלגה בה הם תומכים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.