2020 אלפא רומיאו ג'וליה החדשה תא הנוסעים
שדרוג תא הנוסעים של הג'וליה והסטלביו.
2020 אלפא רומיאו ג'וליה החדשה תא הנוסעים
שדרוג תא הנוסעים של הג'וליה והסטלביו.

אלפא רומיאו משדרגת את איכות תא הנוסעים של הג'וליה והסטלביו, כולל מולטימדיה "8.8 חדשה ומערכות בטיחות מתקדמות חדשות.

 

הג'וליה והסטלביו של אלפא רומיאו זכו למחמאות רבות בתחום הדינמי, אך גם לביקורת עזה על מערכת המולטימדיה (הבסיסית במיוחד) ועל איכות החומרים והגימור בתא הנוסעים של הדגם. כעת, אלפא רומיאו מציגה את דגמי 2020 המחודשים של הדגמים, סוג של מתיחת פנים, בהם היא שדרגה את כל מה שזכה לביקורת.

 

למעט צבעים חדשים למרכב שנוספו להיצע וקיט עיצוב ספורט חדש, לא תמצאו כל שינוי חיצוני בעיצוב הדגמים. גם בגזרת המנועים אין שינוי והדגם ממשיך עם המנועים המוכרים, החל מ-2.0 טורבו עם 200 כ"ס הנעה אחורית או 280 כ"ס הנעה כפולה, 2.2 דיזל וכמובן דגם הביצועים QV עם מנוע 2.9 ליטר V6 בי-טורבו בהספק של 510 כ"ס.

 

2020 אלפא רומיאו ג'וליה החדשה
אין שינוי בעיצוב החיצוני.

כן, את עיקר השינויים בדגם אלפא רומיאו יישמה בתא הנוסעים, שם נמצא מערכת מולטימדיה "8.8 כסטנדרט (במקום "6.5 כמערכת הבסיסית) עם ממשק חדש בצורת אריחים, מהיר, מודרני ומתקדם יותר המאפשר לרוכשים לקבוע מה יוצג במסכים השונים. המערכת כוללת חיבור קבוע לרשת האינטרנט לטובת עדכוני OTA. גם התצוגה במסך ה-"7 בלוח המחוונים זכתה לעדכון, גם בכדי להציג את נתוני מערכות הבטיחות החדשות של הדגם.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2020 תא הנוסעים
גימור משודרג, מולטימדיה חדשה ועוד.

גם הקונסולה בין המושבים עודכנה, שם כבר לא נמצא את הפלסטיק הפשוט והזול שהקיף את מערך השליטה על ההילוכים, המולטימדיה ובורר מצבי הנהיגה. מחזיקי הכוסות עודכנו בכדי להכיל מיכלי משקה גדולים יותר ובלם היד החשמלי שהיה צמוד למשענת המרכזית צמוד כעת למוט ההילוכים האלקטרוני של תיבת ה-8 הילוכים האוטומטית של הדגם, זאת בכדי לפנות מקום למשטח טעינה אלחוטי הנמצא בחלקו מתחת למשענת המרכזית. עיטוף חדש לגלגל ההגה משלים את העדכון הפנימי לדגם.

עם מתיחת הפנים לשני הדגמים, אלפא רומיאו שדרגה את מפרט הבטיחות של הדגם, מפרט הכוללת כעת מערכת סיוע לנהיגה בפקקים ובכביש המהיר, זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטח מת אקטיבי, בקרת ערנות נהג ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.