כך לפחות אמור להתקיים אם תכנית ההשתלטות של פולקסווגן על אלפא רומיאו תתרחש.

 

פרדיננד פיך נחוש לרכוש את אלפא רומיאו

סאגת אלפא רומיאו/פולקסווגן, לא נחה לרגע. על מנת להבין את הסיפור לעומק, צריך להכיר את פרדיננד פיך. פיך הוא הכול יכול של פולקסווגן ונכדו של פרדיננד פורשה שהיה יו"ר קבוצת פולקסווגן בעבר ותחת שרביטו כמהנדס פותחה האודי קוואטרו, אודי R8, למבורגיני גאיירדו וכמובן בוגאטי ויירון. עוד מכונית אחת היא הפייטון, שהייתה למעשה פרויקט אישי של פיך, רק כי הוא רצה, או כפי שאומרים בפולקסווגן, כשפרדיננד פיך רוצה, הוא גם מקבל.

 

עיקר הסיבה לרצון של פולקסווגן באלפא רומיאו, זה הרצון/צורך להיפטר מסיאט המפסידה המפריע לה לעמוד ביעד של להיות היצרנית הגדולה בעולם עד 2018, כך שאלפא רומיאו תהווה את חטיבת הספורט/צעירים של פולקסווגן.

 

עכשיו כשאנו מבינים שהכול יכול של פולקסווגן רוצה את אלפא רומיאו והוא גם לא יפסיק לנסות עד ליום שזה יקרה. לכן בפולקסווגן כבר נבנתה תכנית עבור אלפא רומיאו, שבמידה ותעבור לידי פולקסווגן, היא תקבל את מנועי ה-4 צילינדרים בוקסר שבימים אלו מפותחים ע"י פורשה עבור הבייבי בוקסטר.

 

דובר פיאט אמר על כך "סגרנו בפניהם (פולקסווגן) את הדלת וכעט הם רוצים להיכנס מהחלון" ומנכ"ל פיאט בתערוכת דטריוט כבר קרא לפולקסווגן "לעזוב את אלפא בשקט...ושקודם ידאגו למותג סיאט הכושל".

 

למרות זאת, בתערוכת ז'נבה האחרונה, פיך בעצמו אמר "שאם אלפא תעבור לידי פולקסווגן, המכירות שלא יגדלו פי 4 בתוך 5 שנים בלבד. בנוף הוא גם הגיב בביטול על דבריו של מנכ"ל פיאט והוסיף "לפולקסווגן יש סבלנות".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.