ב.מ.וו M2 CS
ב.מ.וו M2 CS.
ב.מ.וו M2 CS
ב.מ.וו M2 CS.

כאקורד סיום לסדרה 2 קופה הנוכחית, ב.מ.וו משיקה את ה-M2 CS כגרסת קצה מיוחדת ואחרונה לדגם אשר תשווק במהדורה מוגבלת ובמחיר התחלתי של 95,000 אירו בגרמניה - קפיצת מדרגה משמעותית לעומת ה-M2 קומפטישן (F87), המהווה את הבסיס לדגם משווקת במחיר התחלתי של 50,000 אירו.

 

בכדי להצדיק את תוספת המחיר המשמעותית הזו, ב.מ.וו שינתה ושדרגה כמעט כל דבר אפשרי ב-M2 CS לעומת ה-M2 קומפטישן, החל מהעיצוב החיצוני הייחודי, שימוש נרחב יותר בחלקים מקרבון, מנוע חזק יותר, מערכת בלימה משודרגת, מערכת פליטה משודרגת ועד לחישוקי ה-"19 הייחודיים. כל השדרוגים האלו נועדו להפוך את הדגם לממוקד מסלול עוד יותר מה-M2 קומפטישן.

 

ב.מ.וו M2 CS
אקורד סיום לסדרה 2 קופה הנוכחית.

בחזיתה של ה-M2 CS נמצא גרסה משודרגת של מנוע ה-3.0 ליטר S55 טווין-טורבו של ה-M2 קומפטישן, עם הספק מרבי שעלה ל-450 כ"ס ב-6,250 סל"ד (לעומת 410 כ"ס ב-M2 קומפטישן) ומומנט מרבי העומד על 56 קג"מ המתקבל בין 2,350-5,500 סל"ד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור דרך דיפרנציאל M אקטיבי המסוגל לשלוח עד 100% מהמומנט לאחד הגלגלים.

 

ב.מ.וו M2 CS
גג ומכסה מנוע מקרבון.

תחנת הכוח הזו מאפשרת להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות עם תיבה ידנית או 4.0 שניות עם תיבת DCT, שיפור של 0.2 שניות לעומת ה-M2 קומפטישן, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 280 קמ"ש בזכות חבילת M Driver הסטנדרטית. מערכת שימון משודרגת תדאג שגם במצבי קיצון על המסלול המנוע וחלקים נוספים לא ירעבו לשמן.

 

חישוקי ה-"19 בעיצוב הייחודי של הדגם, בצבע שחור או זהב, נועלים צמיגי מישלין Pilot Sport Cup 2 במידות של 245/35 מלפנים ו-265/35 מאחור. מאחורי חישוקי הגלגלים נמצא מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בילום בקטור של 400 מ"מ וקליפרים באדום עם 6 בוכנות מלפנים ו-380 מ"מ ו-4 בוכנות מאחור. הרוכשים יוכלו לשדרג לצלחות בילום M קרמיות המאפשרות בנוסף גם הפחתה של 22 ק"מ ממשקל הדגם.

 

ב.מ.וו M2 CS תא הנוסעים
מושבי M Sport ושימוש נרחב באלקנטרה.

M2 CS מצוידת כסטנדרט במערכת בולמים אדפטיביים המאפשרים בחירה מבין 3 מצבי כיול ובמושבי באקט M ספורט קלים ואוחזים שנלקחו ישירות מה- M4 CS.

ויזואלית, M2 CS זכתה למכסה מנוע מקרבון בעיצוב קרבי עם פתח אוויר במרכזו שנועד לסלק חום מאזור המנוע בצורה יעילה יותר, גג מקרבון, מפצל זרימה בעיצוב חדש - מקרבון כמובן, דיפיוזר אחורי מקרבון, ספוילר בעיצוב ייחודי מקרבון, חיפוי קרבון למראות הצד ועוד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 4 צבעים שונים למרכב.

 

ב.מ.וו M2 CS
מערכת בלימה משודרגת לימי מסלול.

בתא הנוסעים נמצא, גימור באלקנטרה, רקמת CS על הדשבורד, גלגל הגה M Sport עטוף באלקנטרה ועוד. רשימת אבזור הנוחות והבטיחות ארוכה וכוללת גם תאורה ראשית LED אדפטיבית, מערכת שמע משודרגת של Harman Kardon ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.