באירופה וישראל בתחילת 2019: הונדה CR-V היברידי

הונדה cr-v היברידי
הונדה CR-V היברידי - בישראל ואירופה החל מ-2019.

הונדה CR-V היברידי החדש מצויד המערכת הנעה היברידית ייחודית, ללא תיבת הילוכים ועם תעדוף להנעה חשמלית. לדגם צריכת דלק משולבת של 18.9 ק״מ לליטר.

 

לאחר שהשיקה בחודש יולי האחרון את ה- CR-V החדש באירופה, עם מנוע 1.5 טורבו 193 כ״ס ואופציה לשבעה מושבים, הונדה מציגה את מערכת ההנעה ההיברידית הייחודית של הדגם אותה היא תחל לשווק באירופה בתחילת 2019.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

המערכת ההיברידית של ה- CR-V משלבת בין מנוע בנזין 2.0 ליטר במחזור אטקינסון, אשר הותאם במיוחד ליחידת ההנעה הזו, לבין שני מנועים חשמליים - אחד להנעה שני כגנרטור, סוללות ליתיום-יון ותיבת העברה ישירה - כן, לדגם אין תיבת הילוכים רגילה. הדגם ישווק בשתי גרסאות הנעה, קדמית בלבד או כפולה. מנוע הבנזין 2.0 ליטר פועל במחזור אטקינסון והוא מייצר הספק מרבי של 145 כ״ס ב-6,200 סל״ד ומומנט מרבי של 17.8 קג״מ ב-4,000 סל״ד. המנוע החשמלי מספק 184 כ״ס ומומנט מרבי של 32.4 קג״מ.

 

למערכת הספק כולל של 184 כ״ס ומומנט כולל של 32.1 קג״מ, הונדה עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק של הדגם.ֿ עדכון: הונדה חושפת את נתוני צריכת הדלק של ה- CR-V ההיברידי, דגם הנעה קדמית מציג צריכת דלק משולבת של 18.9 ק״מ לליטר ולדגם ההנעה הכפולה 18.2 ק״מ לליטר. בתחום הביצועים, לדגם הנעה קדמית נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.8 שניות, 9.2 שניות בדגם ההנעה הכפולה. לשני הדגמים מהירות מרבית של 180 קמ״ש.

 

הונדה cr-v היברידי
מערכת הנעה היברידית ללא תיבת הילוכים ותעדוף להנעה חשמלית.

מערכת ההנעה ההיבירדית שבדגם נקראת בהונדה intelligent Multi-Mode Drive, או i-MMD בקיצור, ולפי הונדה הטכנולוגיה הזו פותחה בכדי להעניק לנהג ולנוסעים חווית נסיעה חלקה ושקטה במיוחד והנהג לא ירגיש במעבר בין מצבי ההנעה השונים של המערכת. המערכת בחורת אוטומטית בין שלושה מצבי הנעה:

 

  • EV Drive - מצב בו המערכת בתעדוף לשימוש בסוללה והמנועים החשמליים ומנוע הבנזין במצב כבוי.
  • Hybrid Drive - מנוע הבנזין מפעיל גנרטור המפעיל את המנוע החשמלי וטוען את הסוללה בהתאם לעומס.
  • Engine Drive - מנוע הבנזין מחובר ישירות לציר ההנעה הקדמי באמצעות מצמד היוצר קשר ישיר בין המנוע לגלגלים.

 

2019 הונדה cr-v היברידי - תא הנוסעים
מערכת הנעה היברידית ייחודית ללא תיבת הילוכים רגילה.

לפי הונדה, ברוב מצבי הנהיגה בעיר המערכת תפעל במצב הראשון או השני (חשמלי או היברידי) ובנסיעה במהירויות גבוהות מנוע הבנזין יהיה אחראי על ההנעה, כל לפי הונדה מושג חיסכון מרבי בצריכת הדלק. במהירויות שיוט בינוניות וקצת גבוהות יותר (הונדה ל מציינת את טווח המהירות) הרכב יהיה במצב הנסיעה החשמלי מחצית או שלישה מהזמן, בהתאמה.

הונדה מציינת כי המערכת תוכננה כך שתעניק לנהג תחושה טבעית של האצה ליניארית התאמה בין מידת הלחיצה על דוושת התאוצה לבין הרעש שמייצרת יחידת ההנעה.

 

תזכורת: הונדה CR-V החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה, קשיחה יותר לפיתול ב-25% מזו של הדגם היוצא. פלטפורמה קשיחה יותר מאפשרת למהנדסי המתלים גמישות גבוהה יותר בכיול הבולמים/קפיצים לטובת ניהוג חד יותר מבלי להתפשר בתחום נוחות הנסיעה. הונדה מבטיחה נוחות והתנהגות כביש מלוטשים יותר מהדגם היוצא, יחד עם בידוד רעשים משופר והפחתה משמעותית של רעידות העוברות לתא הנוסעים וגלגל ההגה.

 

מידותיו של הדגם לא השתנו במיוחד מהדגם היוצא: 4,600 מ״מ אורך ובסיס גלגלים של 2,663 מ״מ. נפח תא המטען עומד על 497 ליטר ועד ל-1,694 ליטר עם קיפול המושבים מאחור (תקן VDA). הדגם מצויד כסטנדרט בחישוקי ״18 עם צמיגים במידה של 235/60R18.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (8)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • נירון

    חחחחחחחחחחח
    לא יגיע מעולם לארץ .אנחנו כבר בחודש 06/2019....
    הונדה מאיר הכלבלבים תלכו להז.יין.

    כתובת URL מקוצרת:
  • לא מבין כלום

    נירון

    יא חכם זה מגיע עוד שבוע וחצי לאולמות תצוגה ואתה כבר יכול לקנות אותה

    כתובת URL מקוצרת:
  • שרית

    ממתינה להיברידית כבר למעלה משנה וחצי ומשום מה לא אושרה הגעתה לארץ.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יאיר אמינוב

    מתי יפורסמו מחירי הרכב CRV היברידי החדש להזמנה ולנסיעת מבחן?
    תודה, יאיר אמינוב

    כתובת URL מקוצרת:
  • נאורס

    יאיר אמינוב

    יפתאח אללאח

    כתובת URL מקוצרת:
  • יאיר אמינוב

    מתי יגיע הרכב הנ"ל ארצה לנסיעת מבחן?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    יאיר אמינוב

    אמרו לי בהונדה שבשלב זה היא לא מגיעה לארץ, בעקבות מחירה הגבוהה, בקרוב מאוד יגיע crv 1500 טורבו. המתנתי בציפיה המון זמו מאכזב. לכן אני שוקל לקנות את הראב-4

    כתובת URL מקוצרת:
  • לוי

    אכן מערכת חכמה וייחודית . הייתי מוסיף למערכת אופציה לרכישת סוללות ופי טווחי נסיעה.

    כתובת URL מקוצרת: