אסטון מרטין DB11 תשווק בישראל בסוף השנה במחיר של 2.1 מיליון שקל, מצוידת במנוע 5.2 ליטר טווין-טורבו בהספק מרבי של 600 כ"ס.

2016 אסטון מרטין DB11
אסטון מרטין DB11 - הדגם המייצג את העשור הקרוב של החברה.

אסטון מרטין הציגה בתערוכת ז'נבה האחרונה את ה-DB11 החדשה, המכונית החשובה ביותר של היצרן הבריטי בעשורים האחרונים והמכונית הפותחת את “המאה השנייה” של היצרן. ה-DB11 החדשה תשווק בישראל לקראת סוף הרבעון האחרון של 2016 במחיר מחירון של החל מ-2,086,000 שקל.

 

בחרטומה של ה-DB11 ניצב מנוע V12 חדש בנפח של 5.2 ליטר שבסיוע של צמד מגדשי טורבו מייצר הספק מרבי של 600 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ. אלו נתונים ההופכים את הדגם לחזק ביותר בהיסטוריה של היצרן, זאת עוד לפני גרסאות קיצון עתידיות לדגם. יחידת ההנעה הזו מספיקה לפי אסטון מרטין לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות ולמהירות מרבית של כ-320 קמ"ש.

 

את הכוח מהמנוע אל הגלגלים מאחור מעבירה תיבת 8 הילוכים אוטו' של ZF. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה השולט על התיבה, המנוע, ההיגוי הדיפרנציאלים והבלומים האדפטיביים.

 

ה-DB11 בנוי סביב פלטפורמת אלומיניום חדשה של היצרן, שתשמש בעתיד דגמים נוספים של המותג. עיצוב הדגם לא זונח את המסורת ואף אחד לא יחשוב שמדובר בדגם של יצרן אחר, אך אסטון מרטין בכל זאת הבינה, כמו ביגואר למשל, שצריך להמשיך הלאה וכך הדגם נושא אלמנטים עיצוביים רבים המעניקים לו מראה מודרני ועדכני.

2016 אסטון מרטין DB11 תא הנוסעים
תא הנוסעים מציג שילוב של העבר עם מגע עכשווי

 

כמו העיצוב החיצוני, גם שפת העיצוב של תא הנוסעים היא שילוב של מסורת עם טאצ' מודרני. בזכות שיתוף פעולה עם דיימלר, את מרכז תא הנוסעים מקשטת מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך "8 הנשלט באמצעות משטח מגע כמו בדגמי מרצדס. לוח המחוונים הוא מסך "12 המסונכרן עם המסך המרכזי.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.