ב.מ.וו M8
ב.מ.וו M8 תוצג במהלך השנה הבאה.
ב.מ.וו M8
ב.מ.וו M8 תוצג במהלך השנה הבאה.

ב.מ.וו M8 תוצג בשנה הבאה עם הספק מרבי של מעל ל-600 כ״ס והנעה כפולה מתקדמת עם אפשרות להנעה אחורית מלאה.

 

ב.מ.וו מספקת לנו הצצה ראשונה אל ה- M8 קופה, גרסת הקצה של סדרה 8 קופה החדשה. ב.מ.וו תציג את הדגם במהלך השנה הבאה, בתערוכת פרנקפורט 2019 ככל הניראה, כמתחרה למרצדס S63 קופה ובנטלי קונטיננטל GT.

 

גרסת M תוצע לכל גרסאות המרכב של סדרה 8, קופה, קבריולט וכן 4 דלתות גראן-קופה, גרסת מרכב אשר תוצג במהלך השנה הבאה.

 

ב.מ.וו M8
ב.מ.וו M8.

תפריט ההנעה של ה-M8 יתבסס על המתכון שהוצג עם ה-M5 החדשה, כלומר מנוע V8 טווין-טורבו 4.4 ליטר בהספק של ״מעל ל-600 כ״ס״ ומערכת הנעה כפולה מתקדמת M xDrive עם תעדוף להנעה אחורית ואפשרות למצב 2WD אחורי מלא. סביר להניח שכמו שאר דגמי M של ב.מ.וו, גם ה-M8 תוצע גרסה רגילה ובגרסת קומפטישן חזקה וחדה יותר.

 

כמו ב-M5, גם כאן המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ ולדיפרנציאל M אקטיבי נשלט אלקטורנית. מערך המתלים זהה למוכר מה-M5, עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור, אך בחברה מציינים כי לדגם כיול שונה, לקפיצים, בולמים אדפטיביים והמוטות המייצבים, שהותאם ספציפית לדגם ובזכות בסיס הגלגלים קצר יותר, מפסק סרנים רחב יותר ומרכז כובד נמוך יותר של ה-M8, הדגם יציע יכולות דינמיות גבוהות יותר מה-M5.

ב.מ.וו לא מציינת את נתוני הביצועים של הדגם, אך אם דגם M850i xDrive המצויד במנוע דומה בהספק מרבי של 530 כ״ס מסוגל להאיץ בזמן של 3.7 שניות, ניתן לצפות לנתון תאוצה באזור ה-3.2 שניות. נתון צריכת הדלק של ה-M8 עומד על 9.4 ק״מ לליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.