היא תהיה הכי יקרה  (עוד יותר מהויירון), היא תהיה הכי מהירה (לא יותר מהויירון אבל יותר מכל סדאן אחרת).

הכל בה הכי ולמרות שכרגע היא אפילו לא בגדר קונספט אלא כמכונית תצוגה ללקוחות נבחרים בלבד לבדיקת הענות למחיר ולעיצוב (טוב המחיר בעצם לא משחק כאן תפקיד) , בבוגאטי טענים שהיא תגיע לייצור כבר ב 2013.לטעמנו קצת דומה מידי חיצונית לפאנמרה של פורשה שעולה רבע ממנה.

הכי מה?

אז מה הכי בה ולמה לבעלי גלביות בלבד? המחיר שלה אמור להיות כמליון וחצי דולר. היא מקבלת את מנוע הויירון W16  שמונה ליטר אך עם שני מגדשי על ולא ארבעה כמו בויירון וזאת כדי להעניק האצות חלקות יותר ומומנט בריא כבר מסל"ד נמוך. מהירות מרבית? בבוגאטי מדברים על 340 קמ"ש שקטים וסופור יוקרתיים. ההנעה היא לכל ארבעת הגלגלים כמובן במיוחד שמדובר במנוע כה כבד וגדול שיושב בקדמת הרכב. הגליבייה תקבל מערכת מתלים חדשה לחלוטין ובלמים קראמיים. המעטפת החיצונית תהה כולה מסיבי פחמן להפחתה נדרשת במשקל. האורך הכללי יהיה קרוב ל 5.5 מטר ורוחב של 2.05  מטר, פשוט הכי.

 

מבפנים כמו כל רכבי  הסופר יוקרה בוגאטי שומרת על עיצוב נקי. יש בסך הכל שני שעונים, מהירות ושעון כוח עודף כמו בויירון, שעון זמן (שהוא בעצם שעון בעיצוב מיוחד שניתן להוציאו והשתמש בו כשעון יד ואז לא צריך להסתובב עם מחזיק המפתחות בכדי שידעו באיזה רכב אתה נוהג). על כל השאר אחרי מסך גדול לצד הנהג.

 

כשנאשלו בבוגאטי מדוע הם מתכוונים לייצר רכב שכזה, עם תג מחיר של מעל מליון דולר, כאשר החברה הפסידה על כל ויירון כמליון דולר (עלות הייצור של כל ויירון נעמדת ביותר משני מליון דולר) התשובה הייתה "כשפרדיננד פיך רוצה משהו הוא מקבל אותו" פיך הוא כמובן לשעבר המנכ"ל של קונצרן פוקסווגן נכדו של פרדיננד פורשה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.