מיצובישי לנסר מתחדשת במתיחת פנים הכוללת בעיקר עדכון קוסמטי קל ותיבת הילוכים רציפה חדשה.

2016 מיצובישי לנסר החדשה - מתיחת פנים
מיצובישי לנסר זוכה למתיחת פנים בדגמי 2016

מיצובישי לנסר חגגה השנה שמונה שנות דגם, קשישה במונחי עולם הרכב, אך כאשר אין מחליפה באופק ובכדי להשאיר את הדגם רלוונטי, מיצובישי העניקה לדגמי 2016 של הלנסר מתיחת פנים קלה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני והפנימי ותיבת הילוכים רציפה חדשה.

 

נכון להיום, מיצובישי לא מתכננת מחליפה ללנסר והיא מעדיפה להתרכז בדגמים המכניסים יותר כסף לקופה כדוגמת האאוטלנדר, אך היא כן נמצאת במגעים עם רנו-ניסאן בכדי לאפשר לחברה לייצר על בסיס אחד הדגמים של רנו/ניסאן  - ככל הנראה על בסיס הפלואנס הבאה - את המשפחתית הבאה של החברה שתחליף את הלנסר.

 

חיצונית, מיצובישי העניקה לדגם חזית מעודכנת באמצעות התקנה של פגוש קדמי חדש הכולל עיצוב שונה לגריל הקדמי בעיצוב פחות "דרמטי" ותוספת של תאורת לד ליום מסביב לפנסי הערפל. משלימים את העדכון החיצוני אלו עיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת של הדגם המגיעים במידות של "16 או "18 ותוספת של שני צבעים חיצוניים חדשים לבחירת הרוכשים.

 

2016 מיצובישי לנסר החדשה - תא הנוסעים
עדכון לעיצוב הקונסולה המרכזית ושדרוג קל לגימור בתא הנוסעים.

בתא הנוסעים, מיצובישי עדכנה את עיצוב הקונסולה המרכזית עם מערך שליטה חדש על מערכת בקרת האקלים ותיבת ההילוכים. גימור בשחור מבריק ומערכת מולטימדיה עדכנית (שלא רלוונטית לשוק הישראלי) מסכמים את העדכון העיצובי בתא הנוסעים.

 

 

בשוק האמריקאי, מיצובישי תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס או 2.4 ליטר עם 170 כ"ס. החידוש בתחום ההנעה נמצא בתיבת ההילוכים, כאן מיצובישי התקינה את תיבת ההילוכים הרציפה CVT העדכנית שלה ולפי החברה התיבה החדשה מציעה ביצועים עדיפים וצריכת דלק חסכונית יותר.

 

2016 מיצובישי לנסר החדשה - מתיחת פנים
תיבת הילוכים רציפה חדשה תדאג לשיפור הביצועים וצריכת הדלק.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.