לקסוס RX L שבעה מושבים
לקסוס RX - לראשונה בגרסת 7 מושבים.
לקסוס RX L שבעה מושבים
לקסוס RX - לראשונה בגרסת 7 מושבים.

לקסוס RX L מציע שבעה מושבים, יחידת הנעה היברידית חזקה וחסכונית ושפע של אבזור נוחות ובטיחות.

 

לקסוס ישראל מודיעה על תחילת השיווק של RX L, גרסת שבעה מושבים ראשונה לרכב הפנאי היוקרתי לקסוס RX. לקסוס RX L יוצע בישראל בדגם ההיברידי הבכיר, RX450h L, ברמת אבזור פרימיום הגבוהה ובמחיר של 489 אלף שקל. הדגם יוצג ללקוחות החברה במסגרת ימי מכירות מיוחדים שתקיים לקסוס בין 13-15 ביוני, באולמות התצוגה בהרצליה, חיפה, ירושלים ופתח-תקווה.

 

בכדי להכיל את שורת המושבים השלישית, לקסוס האריכה את חלקו האחורי של הדגם ב-110 מ"מ לכדי אורך כולל של 5,000 מ"מ, שאר מידות הדגם נותרו ללא שינוי עם בסיס גלגלים של 2,790 מ"מ, גובה של 1,700 מ"מ ורוחב של 1,895 מ"מ. דלת תא המטען חשמלית כמובן (הצבת יד בסמוך לסמל לקסוס פותחת או סוגרת את תא המטען) ואת שורת המושבים השלישית ניתן לקפל באופן חשמלי מתא המטען או מכפתורים לצד השורה השנייה. יושבי השורה השלישית ייהנו מיחידת מיזוג נפרדת, אך רצוי שאלו יהיו ילדים קטנים בלבד.

 

לקסוס RX L שורת מושבים שלישית
קיפול חשמלי ויחידת מיזוג נפרדת, אך המרווח מתאים לילדים בלבד.

לזכותו של ה-RX L, גם כאשר כל המושבים בשימוש נותר נפח שימושי בתא המטען ועם קיפול השורה השלישית מתקבל נפח של 474 ליטר.

 

יחידת ההנעה של הדגם, 450h, מוכרת לנו מה-RX הרגיל והיא משלבת בין מנוע 3.5 ליטר V6 לבין שני מנועים חשמליים (המאפשרים הנעה כפולה), כל שההספק הכולל של המערכת עומד על 313 כ"ס. יחידת ההנעה הזו מסוגלת להאיץ את הרכב הדי כבד הזה (2.2 טון) מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 8.0 שניות. המהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת על 16.7 ק"מ לליטר.

רמת הגימור פרימיום בה ישווק הדגם בישראל כוללת לא מעט אבזור: מסך מולטימדיה "12.3 עם תצוגה מפוצלת, חלון גג חשמלי, מערכת שמע עם 12 רמקולים, חישוקי סגסוגת "20, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, זיהוי תמרורים, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה אוטונומית גם בעת נסיעה לאחור, מראות צד ומרכזית נגד סינוור, שני שקעי USB נוספים בשורה השנייה, תאורת LED מלאה, מושבים קדמיים חשמליים עם אוורור וחימום, ריפודי עור ועוד. לקסוס RX L שבעה מושבים - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.