במהדורה מוגבלת: מרצדס AMG GT R רודסטר

מרצדס AMG GT R רודסטר
מרצדס AMG GT R רודסטר.

AMG GT R רודסטר מצוידת בכל הטוב של הגרסה הבכירה, כולל מנוע עם 585 כ״ס, ותשווק במהדורה מוגבלת של 750 יחידות.

 

כשלושה חודשים לאחר שהציגה את דגמי 2019 של מכונית הספורט AMG GT, מרצדס מציגה גרסת רודסטר ייחודית לגרסה הבכירה של הדגם, ה- AMG GT R. גרסת הרודסטר תשווק במהדורה מוגבלת של 750 יחידות בלבד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בחזיתו של הדגם אנחנו מוצאים את את מנוע של ה-GT R, מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק מרבי של 580 כ״ס 585 כ״ס ומומנט מרבי של 71.3 קג״מ. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 3.6 שניות, כמו דגם הקופה, למהירות מרבית של 317 קמ״ש.

 

מרצדס AMG GT R רודסטר
מרצדס AMG GT R רודסטר.

כמו בדגם הקופה, גם כאן המנוע ותיבת ההילוכים מיוצבים באמצעות תושבות דינאמיות, מערכת הפליטה עשויה מטיטניום והדיפרנציאל המעביר את הכוח לאחור עשוי מקרבון. בנוסף ישנה מערכת היגוי אחורית, דיפרנציאל מוגבלת החלקה נשלט אלקטרונית וכיול מכוון מסלול. על גלגל ההגה, לרשות הנהג בורר המאפשר כיול שונה למערכת בקרת האחיזה, מעבר לשלל אפשרויות שליטה/כיול על המנוע, תיבת ההילוכים, הבולמים, בקרת היציבות ועוד.

ֿ

מרצדס AMG GT R רוסטר.
מרצדס AMG GT R רוסטר.

גרסת הרודסטר AMG GT R מצוידת בעזרים אווירודינמיים רבים כמו בדגם הקופה, כולל כנף אחורית גדולה, מפצלת זרימה קדמי, תריסים אקטיביים בגריל הקדמי ודיפריוזר אחורי גדול המאכלס את יציאות מערכת הפליטה. הדגם כולל גם מפסק סרנים רחב יותר משאר גרסאות הדגם ונשען על חישוקים גדולים יותר, ״19 מלפנים ו-״20 מאחור, עם צמיגי מישלין Pilot Sport Cup 2 במידות של 273/35 מלפנים ו-325/30 מאחור.

משקלה של ה-AMG GT R רודסטר עומד על 1,710 ק״ג, תוספת של 80 ק״ג בלבד לעומת גרסת הקופה, תוצאה של מערכת הגג הנפתח וחיזוקי השלדה שנוספו בכדי לפצות על הסרת הגג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מה שהעיניים רואים לראשונה

    חידושים בתחום העיצוב תמיד מענינים ובמיוחד את אלו שלמדו עיצוב ואסטתיקה. עיצוב הדגם הנוכחי גובל ב''גרוטסקיות'' אופינית לעיצוב העכשוי. קווי המיתאר לא ממש הרמוניים ויוצרים תחושה של מנהרות בסלע שנחצבו ע''י האדם הקדמון, במיוחד בחלק הקדמי של הרכב, עד כדי תחושה לא נעימה. לצורך השוואה ניתן לבחון את האסטון מרטין DB-11 המעצובת בצורה זורמת והרמונית כגוף של אשה מחוטב היטב! אולי אוהבי זרם "הקוביסם" של פיקאסו, ימצאו עניין בעיצוב של המרצדס GTR R.

    גילוי נאות, שנים עסקתי בעיצוב ולמדתי אמנות , כמו כן הקמתי את האתר הראשון בארץ: "carinfocus" שסקר את נושא מכוניות הספורט וכל הקשור בהם.(נסגר לאחר שנים של פעילות)

    כתובת URL מקוצרת:
  • עכשיו אני מבין למה נסגר..
    באמת יש לך טעם שעבר מן העולם

    כתובת URL מקוצרת: