מרצדס AMG GT R רודסטר
מרצדס AMG GT R רודסטר.
מרצדס AMG GT R רודסטר
מרצדס AMG GT R רודסטר.

AMG GT R רודסטר מצוידת בכל הטוב של הגרסה הבכירה, כולל מנוע עם 585 כ״ס, ותשווק במהדורה מוגבלת של 750 יחידות.

 

כשלושה חודשים לאחר שהציגה את דגמי 2019 של מכונית הספורט AMG GT, מרצדס מציגה גרסת רודסטר ייחודית לגרסה הבכירה של הדגם, ה- AMG GT R. גרסת הרודסטר תשווק במהדורה מוגבלת של 750 יחידות בלבד.

 

בחזיתו של הדגם אנחנו מוצאים את את מנוע של ה-GT R, מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק מרבי של 580 כ״ס 585 כ״ס ומומנט מרבי של 71.3 קג״מ. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 3.6 שניות, כמו דגם הקופה, למהירות מרבית של 317 קמ״ש.

 

מרצדס AMG GT R רודסטר
מרצדס AMG GT R רודסטר.

כמו בדגם הקופה, גם כאן המנוע ותיבת ההילוכים מיוצבים באמצעות תושבות דינאמיות, מערכת הפליטה עשויה מטיטניום והדיפרנציאל המעביר את הכוח לאחור עשוי מקרבון. בנוסף ישנה מערכת היגוי אחורית, דיפרנציאל מוגבלת החלקה נשלט אלקטרונית וכיול מכוון מסלול. על גלגל ההגה, לרשות הנהג בורר המאפשר כיול שונה למערכת בקרת האחיזה, מעבר לשלל אפשרויות שליטה/כיול על המנוע, תיבת ההילוכים, הבולמים, בקרת היציבות ועוד.

ֿ

מרצדס AMG GT R רוסטר.
מרצדס AMG GT R רוסטר.

גרסת הרודסטר AMG GT R מצוידת בעזרים אווירודינמיים רבים כמו בדגם הקופה, כולל כנף אחורית גדולה, מפצלת זרימה קדמי, תריסים אקטיביים בגריל הקדמי ודיפריוזר אחורי גדול המאכלס את יציאות מערכת הפליטה. הדגם כולל גם מפסק סרנים רחב יותר משאר גרסאות הדגם ונשען על חישוקים גדולים יותר, ״19 מלפנים ו-״20 מאחור, עם צמיגי מישלין Pilot Sport Cup 2 במידות של 273/35 מלפנים ו-325/30 מאחור.

משקלה של ה-AMG GT R רודסטר עומד על 1,710 ק״ג, תוספת של 80 ק״ג בלבד לעומת גרסת הקופה, תוצאה של מערכת הגג הנפתח וחיזוקי השלדה שנוספו בכדי לפצות על הסרת הגג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.