יונדאי i30 עם חבילת n line
יונדאי i30 עם חבילת N-Line ספורטיבית.
יונדאי i30 עם חבילת n line
יונדאי i30 עם חבילת N-Line ספורטיבית.

יונדאי משיקה חבילת עיצוב ספורטיבית N-Line בכדי לחזק את התדמית הספורטיבית של המותג, ראשונה לקבל את החבילה תהיה ה-i30 טורבו.

 

יונדאי נתפסת כמותג אמין או מותג המייצג תמורה טובה למחיר, אך לא כמותג ספורטיבי. בכדי לשנות את התפיסה הזו, יודאי הציגה בשנה האחרונה דגמי הביצועים i30 N והולוסטר N וכעת, היא מוסיפה תבלין ספורטיבי נוסף באמצעות חבילת N-Line, אשר תוצע לראשונה ב-i30 אך בהמשך תוצע גם בדגמים נוספים של המותג.

 

חבילת N-Line מעניקה לדגם מראה ספורטיבי בהשראת דגמי ה-N הקיצוניים וכוללת חישוקי ״18 בעיצוב ייחודי, פגוש אחורי ספורטיבי יותר עם צמד יציאות לצינור המפלט, עיצוב שונה וספורטיבי יותר גם לפגוש הקדמי יחד עם שבכת כוורת בשחור מבריק לגריל הקדמי ומראות צד בשחור מבריק.

 

יונדאי i30 N Line
מושבי ספורט אוחזים.

יונדאי לא הסתפקה רק בשדרוג העיצוב החיצוני אלא המשיכה לתא הנוסעים, שם נמצא מושבי ספורט אוחזים, דוושת עם ציפוי מתכתי וכן גלגל הגה ומוט הילוכים עם לוגו N.

מה שלא נמצא זה כיול ספורטיבי יותר למתלים ולהיגוי וכמובן שגם לא את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 275 כ״ס של ה-i30N הקיצונית, גם לא קרוב לכך. חבילת N-Line תוצע רק עם ה-i30 המצוידת במנוע 1.4 טורבו 140 כ״ס.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.