בנטלי מולסאן מהדורה אחרונה
בנטלי מולסאן - מהדורה אחרונה.
בנטלי מולסאן מהדורה אחרונה
בנטלי מולסאן - מהדורה אחרונה.

בנטלי מציגה מהדורה מוגבלת למולסאן המהווה את אקורד הסיום לדגם ולמנוע ה-6.75 ליטר V8 המיוצר מאז שנת 1959.

 

בנטלי מכריזה על הפסקת הייצור של המולסאן (Mulsanne) שבמקביל, מסמלת את הפסקת הייצור של המנוע הוותיק ביותר בתעשיית הרכב כיום, מנוע ה- V8 מסדרת L המיוצר מאז שנת שנת 1959.

 

לרגל הפסקת הייצור, בנטלי מציגה את המולסאן 6.75 גרסת מולינר שתשווק במהדורה אקסלוסיבית במיוחד המוגבלת ל-30 יחידות בלבד. הגרסה המיוחדת כולל גימור בשחור מבריק לאלמנטים חיצוניים שונים, כגון הגריל הקדמי ומסגרת החלונות, חישוקי "21 בעיצוב ייחודי לדגם, מסגרת כרום לפנסים מלפנים ומאחור ועוד. בתא הנוסעים יוכלו הרוכשים לבחור מבין ארבעה גוננים שונים לקורת העץ העליונה והקונסולה המרכזית זכתה לציפוי מתכתי ייחודי לדגם.

 

בנטלי מולסאן מהדורת 6.75 מולינר
אקורד סיום למנוע הוותיק ביותר בתעשיית הרכב.

מנוע ה-6.75 ליטר V8 טווין טורבו שבדגם נלקח ישירות מה- מולסאן ספיד והוא מייצר בדגם הספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 112 קג"מ. כאמור, זהו אקורד הסיום למנוע הוותיק הזה, מנוע אשר שרת בעבר את דגמי רולס רויס ובנטלי מאז 1959. המנוע עבר כמובן אין ספור עדכונים ושינויים, הוא החל את דרכו כמנוע 5.2 ליטר, המשיך לתקופה קצרה יחסית כמנוע 7.5 ליטר עד שהתקבע בתחילת שנות השמונים על נפח של 6.75 ליטר וזו גם הייתה הפעם הראשונה בה המנוע שודרג באמצעות מגדש טורבו. בבנטלי מציינים כי למרות כל השינויים שנעשו במנוע, הוא לא השתנה בבסיסו מאז שהוצג לראשונה.

בשלב זה, בנטלי לא מתכננת להציג מחליפה למולסאן כך שהפליינג ספר, שהוצגה לאחרונה בדגם חדש, תהיה מכונית הסדאן היחידה של המותג שנותר עם שלושה דגמים בלבד יחד עם הקונטיננטל GT והבנטיאגה.

 

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.