בנטלי מציגה את הקונטיננטל V8 GT החדשה 2020

בנטלי קונטיננטל V8
בנטלי קונטיננטל GT V8 החדשה.

דגמי ה-V8 החדשים של הקונטיננטל GT מציעים מנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו עם הספק מרבי של 550 כ״ס.

 

כשנה וחצי לאחר שהציגה את הדור השלישי של הקונטיננטל GT בגרסה הבכירה של הדגם עם מנוע ה-W12 עם 635 כ״ס, בנטלי מציגה את דגמי ה-V8 החדשים של הקונטיננטל GT קופה וקבריולט עם מנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו חדש. לשוק האירופאי ולישראל, הדגם צפוי להגיע ברבעון הראשון של 2020.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו החדש מייצר הספק מרבי של 550 כ״ס ומומנט מרבי של 78.5 קג״מ, המנוע הזה אותו מנוע בדיוק המשרת את הקאיין טורבו החדש של פורשה. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו ולמערכת הנעה כפולה, מספיק בכדי לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.0 שניות בדגם הקופה ו-4.1 שניות בדגם הקבריולט. המהירות המרבית עומדת על 318 קמ״ש.

 

בנטלי קונטיננטל V8
בנטלי קונטיננטל V8.

דגמי ה-V8 של הקונטיננטל GT מצוידים כסטנדרט בחישוקי ״20 כאשר הלקוחות יכולים לשדרג כאופציה לחישוקי ״22. תא הנוסעים זהה בעיצובו לדגמי ה-W12, אך קצת ״פשוט״ יותר למראה עם ריפודים בגוון אחיד ולא דו גווני בדגמי ה-W12 גימור עץ פשוט יותר או ללא תפירה ייחודית בעיטוף העור שבדלתות - את כל אלו ניתן כמובן לשדרג בתוספת תשלום.

 

בנטלי קונטיננטל V8
ארבע סופיות מפלט מבדילות את דגמי ה-V8.

חיצונית, דגמי ה-V8 נבדלים בעיקר בארבע סופיות מפלט אובליות לעומת 2 גדולות בדגמי ה-W12 הבכירים, יחד עם לוגו V8 לצד בתי הגלגלים הקדמיים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות