בנטלי חשפה היום את מתיחת הפנים לקונטיננטל GT לדגם 2011, יחד עם מנוע 4.0 ליטר V8 חדש.

בנטלי קונטיננטל GT  דגם  2011

הקופה 2 דלתות של בנטלי, הקונטיננטל GT איתנו כבש משנת 2003, זקנה במונחים מוטוריים. כמו כל אישה בשלה המכבדת את עצמה, היא פנתה למנתחי הפח והפנים. התוצאה, יותר ממשכנעת, הקונטיננטל GT נראית מודרנית ומיישרת קו עם המולסאן החדשה. יחד עם מתיחת הפנים, מקבלת ה-GT גם לב חדש בנפח של 4.0 ליטר V8 המצטרף למנוע ה- W12 הוותיק.

 

הקווים הכללים של הבנטלי קונטיננטל GT נשמרו אך כל הפנלים חדשים. זה מתחיל בפנסים הראשיים שבדומה למולסאן, מעוצבים בצורת תכשיט מוטבע יהלומים כאשר "היהלומים" זו תאורת LED ליום. הגריל הקדמי, כמו במרצדס, הוא חלק ממכסה המנוע. העיצוב מחדש, הרחיב את הבנטלי ב-41 מ"מ מלפנים ו-48 מ"מ מאחור.

 

וידאו רשמי: בנטלי קונטיננטל GT החדשה 2011

 

קווי עיצוב הפנים נותרו זהים, אך עם נגיעות של מודרניות מתבקשת והוא משדר יותר יוקרה ואיכות. מסך המגע וכפתורי השליטה של מערכת המיזוג והמולטימדיה, אוחדו ליחידה אחת חדש לחלוטין הכוללת כעת דיסק קשיח בנפח 30GB. המושבים הקדמיים עוצבו מחדש וכעת מרווח הרגליים מאחור גדל ב- 46 מ"מ. מערכת המולטימדיה שודרגה ומאפשרת לחבר כל התקן חיצוני והיא כוללת 11 רמקולים מבית Niam הבריטית.

 

2011-benltey-continental-gt-1
2011-benltey-continental-gt-1
2011-benltey-continental-gt-18
2011-benltey-continental-gt-18
2011-benltey-continental-gt-19
2011-benltey-continental-gt-19
2011-benltey-continental-gt-20
2011-benltey-continental-gt-20

 

בתחום המנועים, מנוע ה-W12 המוכר בנפח 6.0 ליטר ימשיך לשרת את הבנטלי קונטיננטל GT. מנוע זה בהספק של 567 כ"ס ומומנט של 71.4 קג"מ. מנוע זה ניתן לתדלוק בדלק ביולוגי. הביצועים החרישיים מצביעים על 4.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 318 קמ"ש. בהמשך שנת 2011, בנטלי תציג מנוע נוסף בנפח 4.0 ליטר V8 שלפי בנטלי בעל פליטת מזהמים הנמוכה ב-40% ממנוע ה-W12. בנטלי לא פרסמה נתונים נוספים, כנראה שנצטרך לחקות לתערוכת פריז בה תוצג לראשונה לקהל הרחב הקונטיננטל GT החדשה. החשיפה הנוכחית הייתה ללא כל מסיבת עיתונאים אלא חשיפה רק באתר אינטרנט שנפתח במיוחד עבור ההשקה החדשה.

 

המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטומטית עם מנופי תפעול על ההגה. תיבה זו מאפשרת הורדת שני הילוכים בבת אחת, אצל מרצדס אפשר גם 3. ההנעה נשארה כפולה כשהייתה עם חלוקת כוח שונה של 40/60 לטובת הגלגלים האחוריים (בדגם המוחלף זה היה 50/50).

 

2011 בנטלי קונטיננטל GT - לגלריה המלאה

2011-benltey-continental-gt-22
2011-benltey-continental-gt-22
2011-benltey-continental-gt-23
2011-benltey-continental-gt-23
2011-benltey-continental-gt-24
2011-benltey-continental-gt-24
2011-benltey-continental-gt-26
2011-benltey-continental-gt-26
2011-benltey-continental-gt-27
2011-benltey-continental-gt-27
2011-benltey-continental-gt-28
2011-benltey-continental-gt-28
2011-benltey-continental-gt-29
2011-benltey-continental-gt-29
2011-benltey-continental-gt-30
2011-benltey-continental-gt-30

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.