MG ZS EV חשמלי
MG ZS החשמלי - בסוף השנה בישראל (צילום: יחצ).
MG ZS EV חשמלי
MG ZS החשמלי - בסוף השנה בישראל (צילום: יחצ).

MG ZS החשמלי מצויד בסוללה המספיקה לטווח נסיעה של 263 ק”מ, לצד מנוע חשמלי חזק עם 143 כ”ס ו-35.5 קג”מ ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית MG בישראל, מודיעה כי כלי רכב ראשונים מייצור סידרתי של הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV הגיעו לישראל לצרכי תקינה. בשבועות הקרובים תפתח אפשרות לביצוע הזמנות בשבועות הקרובים וההשקה הרשמית בישראל תיערך לקראת סוף שנת 2019.

 

MG ZS EV הוא הגרסה החשמלית לקרוסאובר הקומפקטי ZS של מותג MG מבית SAIC הסינית המייצרת כ-7 מיליון כלי רכב בשנה. מערכת ההנעה החשמלית שבדגם כוללת מנוע חשמלי בהספק מרבי של 105 קילוואט (143 כ"ס) ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ, מנוע המאפשר האצה מעמידה ל-50 קמ"ש תוך 3.1 שניות בלבד ול-100 קמ"ש תוך 8.2 שניות.

 

MG ZS EV חשמלי
טווח נסיעה של 263 קילומטר.

סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 45.6kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 263 ק"מ בתקן WLTP העדכני, טווח דומה ליונדאי איוניק החשמלית, לדוגמה. משך הטעינה של סוללה זו מעמדת טעינה מסוג AC וממצב ריק לגמרי יארך כ-7 שעות ובטעינה מהירה במטען DC, עד 80 אחוז סוללה תוך כ-30 דקות.

 

MG ZS EV חשמלי
לוח המחוונים והקונסולה המרכזית הותאמו להנעה חשמלית.

MG ZS החשמלי ישווק בישראל עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כולל שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, התראת תנועה חוצה מאחור, ניטור רכב בשטח המת של שדה הראיה, זיהוי הולכי רגל, מצלמת נסיעה לאחור, זיהוי תמרורי תנועה ומערכת ניטור מרחק מלפנים.

דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "אנו גאים להוביל את מהפכת הרכב החשמלי בישראל ולהציג את הדגם הראשון שיוצע בהתאמה מלאה למרכז השוק הישראלי, כבר מסוף שנת 2019. ב-24 בספטמבר 2008, נחתם הסכם יבוא MG לישראל במעמד ראש עיריית שנגחאי, מנכ"ל חברת SAIC ודורי מנור יו"ר קבוצת לובינסקי. מאז ועד היום קבוצת לובינסקי הניחה את היסודות למועד השקת רכב חשמלי מוביל מבית MG בישראל".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.