המקסימה החדשה של ניסאן תושק בקרוב בישראל, עם עיצוב דרמתי ומנוע 3.5 ליטר V6 בהספק של 300 כ"ס.

2016 ניסאן מקסימה החדשה
בקרוב בישראל - ניסאן מקסימה 2016 החדשה.

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, צפויה להתחיל בקרוב, כך לפחות לי אתר החברה, בשיווקה של ניסאן מקסימה החדשה, הדור השמיני של מכונית הסדאן היוקרתית של ניסאן שהפכה בדור החדש למכונית נועזת בעיצובה עם דגש על הנאה מנהיגה.

 

המקסימה החדשה, שהוצגה בחודש אפריל אשתקד, נושאת את שפת העיצוב העדכנית של ניסאן המעניקים לדגם הופעה מרשימה ולא שגרתית. עיצוב תא הנוסעים של המקסימה החדשה פחות דרמתי מזה החיצוני אך מהווה שיפור משמעותי לעומת הדגם היוצא וניראה מודרני ועשוי היטב, גלגל הגה עם תחתית שטוחה וקונסולה מרכזית העוטפת את הנהג מדגישים את המיקוד של הדגם כרכב לאנשים שאוהבים לנהוג.

 

המקסימה החדשה מבוססת על פלטפורמה משודרגת של הדגם היוצא (קשיחה יותר ב-25%) ומידות הדגם לא השתנו במיוחד עם אורך של 490 ס"מ, רוחב של 186 ס"מ ובסיס גלגלים של 278 ס"מ.

 

2016 ניסאן מקסימה 2016 החדשה - תא הנוסעים
קפיצת מדרגה לעומת הדגם היוצא.

 

גרסה משופרת – 60% חלקים חדשים – של מנוע ה-3.5 ליטר V6 של הדגם היוצא תשרת את המקסימה החדשה, ההספק המרבי עומד על 300 כ"ס ב-6,400 סל"ד ומומנט המרבי עומד על 36 קג"מ ב-4,400 סל"ד, שיפור קל של 10 כ"ס לעומת המנוע היוצא. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים רציפה מהדור החדש של ניסאן המדמה אופי של תיבה אוטו' פלנטרית רגילה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.