בעוד מספר חודשים לא רב, תושק בישראל שברולט קאמרו 2016 החדשה עם מנוע 3.6 ליטר 335 כ"ס ותג מחיר שצפוי להיות אטרקטיבי.

2016 שברולט קאמרו החדשה
לאחר שנים רבות, בקרוב תושק בישראל שברולט קאמרו החדשה.

זה לקח יותר מידי זמן, אך בעוד מספר חודשים, UMI, יבואנית שברולט בישראל, תחל בשיווקה הסדיר של שברולט קאמרו 2016 החדשה – מכונית הקופה השרירית של שברולט שהוצגה בדור השישי והחדש שלה לפני כחצי שנה.

 

הקאמרו 2016 היא מכונית חדשה לחלוטין, מבוססת על שלדת ההנעה אחורית של קאדילק ATS, מה שאפשר להדגם להשיל כ-100 ק"ג ממשקלו לעומת הדגם היוצא יחד עם שימוש במערך מתלים מתקדם יותר ושלדה קשיחה יותר.

 

שברולט קאמרו החדשה, ששיווקה בארה"ב תרם החל, מוצעת בשוק האמריקאי עם שלושה מנועים: 2.0 טורבו 270 כ"ס ו-40.8 קג"מ, 3.6 ליטר V6 אטמוספרי עם 335 כ"ס ו-39.3 קג"מ ובפסדת ההיצע, עד להגעת דגמי קצה נוספים, ניצבת הקאמרו SS החדש עם מנוע שנלקח מהקורבט החדשה, 6.2 ליטר V8 בהספק מרבי של 455 כ"ס ומומנט מרבי של 62.9 קג"מ. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו'.

 

איזו גרסה תשווק בישראל? לפי המפורסם באתר שברולט ישראל, הקאמרו תוצע בגרסת הביניים עם מנוע 3.6 ליטר V6 שישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. הדגם יוצע עם מערכת מולטימדיה מקורית MyLink מהדור החדש של שברולט, בקרת אקלים, תצוגה עילית, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור חשמליים ועוד.

 

 

מחיר? להוציא את דגמי הקצה של הדגם שהם יקרים למדי, הקאמרו בדגמי הבסיס היא לא יקרה במיוחד, אך הכל זו שאלה של רמת הגימור בה יוצע הדגם בישראל. ניתן לצפות לתג מחיר בין 200-250 אלף שקל, תג מחיר שבהחלט עשוי למשוך לא מעט לקוחות אל הדגם, לקוחות שיוכלו להגשים את חלום "מכונית השרירים מהדוד סם" ללא צורך בתהליך של יבוא אישי. 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.