בשבוע הבא בישראל: סובארו לבורג

סובארו לבורג יושק בשבוע הבא בישראל, דגם סטיישן עם הנעה כפולה ומנוע 1.6 טורבו 170 כ"ס.

2016 סובארו לבורג
סובארו לבורג - אימפזה סטיישן (משודרגת) עם מנוע 1.6 טורבו והנעה כפולה.

סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, תשיק בשבוע הבא את סובארו לברוג (Levorg), דגם הסטיישן 4X4 החדש של סובארו אשר הוצג בשנה שעברה והמצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו DIT החדש של סובארו.


הלברוג היא במידה רבה גרסת סטיישן לאימפרזה, אך כזו שזכתה לשלל שדרוגים, כולל עיצוב חיצוני שונה ומלוטש יותר, מרכב רחב יותר ובסיס גלגלים ארוך יותר במעט, תא נוסעים ברמת גימור גבוהה יותר, בידוד רעשים משופר ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לדגם אורך של 4.69 מטר, רוחב של 1.78 מטר, גובה של 1.49 מטר ובסיס גלגלים של 2.65 מטר. נפח תא המטען בדגם עומד על 522 ליטר וגל לכדי 1,446 ליטר כאשר המושבים מאחור מקופלים, קיפולם של אלו יוצר תא מטען שטוח לחלוטין.

 

כאמור, בחזיתו של הלבורג מותקן מנוע 1.6 ליטר טורבו DIT החדש של סובארו שהלבורג הוא הדגם הראשון בסובארו לשאת אותו ובעתיד נמצא אותו בדגמים נוספים. מנוע ה-1.6 טורבו, עם הזרקת דלק ישירה, מייצר ההספק המרבי עומד 170 כ"ס בין 4,800-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,800-4,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT Lineartronic (באירופה ישנה אופציה לתיבה ידנית) והוא מספק בדגם ביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

 

ההנעה בדגם כפולה כמובן, עם דיפרנציאל אקטיבי לחלוקת מומנט, והדגם מצויד כסטנדרט בבורר מצבי הנהיגה של סובארו SI-DRIVE. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 14.5 ק"מ לליטר. בשוק היפני בלבד נכון להיום, סובארו מציעה את הלבורג גם עם מנוע 2.0 ליטר טורבו DIT חדש עם הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ.

 

2016 סובארו לבורג תא הנוסעים
תא הנוסעים המוכר של האימפרזה המשודרג בגימור מוקפד יותר, גלגל הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, לוח מחוונים מודרני יותר ועוד.

 

 

תא הנוסעים של הלבורג זהה בעיצובו לתא הנוסעים המוכר לנו מהאימפרזה, אך הוא כולל גימור משודרג ומוקפד יותר, בלם יד חשמלי, גלגל הגה שונה עם תחתית שטוחה, לוח מחוונים שונה ומודרני יותר למראה ועוד.

 

מחיר בישראל? אנחנו עדיין לא יודעים את מחיר הדגם בישראל, אך לאור העבודה שבאירופה לדגם תמחור גבוה יחסית המקביל פחות או יותר לפורסטר, אנחנו מצפים לתג מחיר הנע בין 180-200 אלף שקל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (13)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא תוכל להמכר במחיר הזה- מחיר אאוטבק

    צריך לקחת בחשבון שאימפרזה רגילה לא מאובזרת עולה 127000 ובפועל ניתן לקנות ב25% פחות חדשה 0 ק"מ יד 1 ליסינג
    מחירה לא יכול להיות גבוה מ150000 שח, ואין לה סיכוי להצליח בישראל
    1. א נשים רוצים קרוסאוברים
    2. לא מדובר ברכב מרשים במיוחד, אמנם לסובארו יש יכולת שטח אבל הרוב צריכים שבילים בלבד

    יחסית לאירופאיות זה לא מנוע מרשים, לפגו 3008 מנוע מעט יותר חלש אבל ביצועים לא פחות טובים והרבה יותר פרקטית אם כי ל4X4) ונמכרת רק ב135000 שח. כנל הC4 פיקאסו החדשה שיותר מודרנית מהפגו.
    מדובר לכל היותר רכב תדמית לסובארו, מכירות גדולות לא יהיו לו( עד 400 בשנה)

    כתובת URL מקוצרת:
  • אתה אופטימי עם 400 יחידות בשנה. ב- 150 אלף זה קניה טובה. הבעיה שיש לסובארו כבר פלטפורמה חדשה לאימפרזה 2017, אולי כדאי לחכות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אילן

    סובארו חיים בסרט כאילו יש להם ביד רכבים מעולם אחר... שיורידו מחירים נחזור אליהם...

    כתובת URL מקוצרת: