ב.מ.וו יחד עם PSA חתמו על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן לבניית יחידות הנעה היברידיות על בסיס מנועי דיזל.

פיגו סיטרואן ו-ב.מ.וו מרחיבות את שיתוף הפועלה

PSA פיג'ו סיטרואן יחד עם ב.מ.וו חתמו על הסכם ליצירת מיזם בשותפות של 50:50 בו יפתחו יחדיו מערכות עבור יחידות הנעה היברידית לרכבים. חלק מהפיתוח יכלול ייצור של מערכי סוללות, גנרטורים, מטענים, תכנות לרכבים היברידיים ועוד. באמצעות המיזם המשותף, PSA ו-ב.מ.וו שואפות להוביל את תעשיית הרכב האירופאית בכל הקשור בהנעה היברידית.

 

זה לא שיתוף הפעולה הראשון בין שתי החברות. עד עתה פיתחו במיזם משותף מנוע בנזין (1.6 ליטר) המשרת את דגמי מיני, פיג'ו וסיטרואן ועד היום במהלך 4 שנים נבנו מעל ל-1.8 מיליון מנועים.

 

ההבדל בין החקיקה "הירוקה" באירופה ויפן, הוא שיוצר את ההבדל גם ביחידות ההנעה ההיברידיות ולכן אנחנו לא רואים שיתוף פעולה בין יצרנים אירופאים לבין יצרנים מיפן. החקיקה "הירוקה" ביפן, בדומה לזו של רפורמת המס הירוק המקומי שלנו, לוקחת בחשבון את כל מרכיבי הזיהום, הן הנשימתי והן הסביבתי ואילו זו האירופאית, נכון להיום מתחשבת רק בזו הסביבתית (CO2) ולכן באירופה מעדיפים לבסס את יחידות ההנעה ההיברידיות על מנועי דיזל ולא על מנועי בנזין.

 

מבחינת תצרות הדלק, יש יתרון ברור ליחידת הנעה היברידית המבוססת על מנועי דיזל לעומת התבססות על מנוע בנזין, ראו את הכתבות על וולוו V60 ההיברידית החדש וכן פיג'ו 3008 hybrid4.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.