2018 ב.מ.וו אקטיב טורר החדשה
מתיחת פנים ומיניוואן הקומפקטי של ב.מ.וו.
2018 ב.מ.וו אקטיב טורר החדשה
מתיחת פנים ומיניוואן הקומפקטי של ב.מ.וו.

המיניוואן הקומפקטי של ב.מ.וו, המתחרה במרצדס B קלאס, זכה לשלל עדכונים, כולל מנועים משופרים ותיבת 7 הילוכים DCT ותא נוסעים משודרג משמעותית.

 

ב.מ.וו העניקה למיניוואן הקומפקטי שלה, סדרה 2 אקטיב טורר (חמישה מושבים) וגרנד טורר (שבעה מושבים), מתיחת פנים הכוללת: עדכון קל לעיצוב החיצוני, תא נוסעים משודרג וטכנולוגי יותר, מנועים משופרים ותיבת 7 הילוכים DCT כאופציה בחלק מהמנועים.

 

סיכוי טוב שתתקשו להבחין בהבדלים, אך לעומת הדגם היוצא נוכל למצוא כי חזית הדגם חודשה לחלוטין באמצעות פנסים חדשים (LED כסטנדרט ואופציה לתאורה אדפטיבית), עיצוב חדש וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי וגריל גדול ומודגש יותר בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של החברה. נוכל למצוא בנוסף עדכון קל לפנסים מאחור ולפגוש האחורי וכן מבחר חדש וגדול יותר של חישוקי גלגלים (שישה במספר) וצבעים למרכב החיצוני.

בתא הנוסעים, ב.מ.וו האריכה את כריות המושבים לטובת שיפור הנוחות וכן עדכנה את איכות החומרים והגימור יחד עם אפשרויות חדשות לשילובי ריפודים וצבעים. בנוסף לכך נוכל למצוא לוח מחוונים חדש ואת הדור האחרון של מערכת המולטימדיה iDrive של ב.מ.וו עם שרותי ConnectedDrive. הקונסולה המרכזית הזקופה זכתה להטיה נוספת לכיוון הנהג ובין המושבים נמצא מוט הילוכים חדש עבור תיבת ה-7 הילוכים DCT או 8 הילוכים אוטו'.

 

2018 ב.מ.וו אקטיב טורר תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לאיכות החומרים והגימור ומערכת מולטימדיה חדשה.

היצע המנועים בדגם זכה לעדכון ו-ב.מ.וו מצהירה על הפחתה של עד 5% בפליטת ה-CO2 (ובפליטת ה-NOX במנועי הדיזל) ושיפור קל בנתוני ההספק המרבי של עד 7 כ"ס ובמומנט המרבי של עד 1.1 קג"מ. היצע מנועי הדיזל בדגם כולל שלושה מנועים בהספקים של 116 עד 190 כ"ס והיצע מנועי הבנזין כולל שלושה מנועים: 1.5 טורבו עם 109 או 140 כ"ס ו-2.0 טורבו עם 192 או 231 כ"ס - בדגם אקטיב טורר בלבד. הדגם המהיר ביותר מציע נתון תאוצה של 6.3 שניות 0-100 קמ"ש וגרסאות הבנזין והדיזל הבכירות מצוידות כסטנדרט במערכת הנעה כפולה xDrive.

כמו בדגם היוצא, את גרסת החמש דלתות (אקטיב טורר) תוכלו לרכוש עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בדגם 225ex iPerformance. מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם משלבת בין מנוע 1.5 טורבו לבין מנוע חשמלי אחורי (היוצא הנעה כפולה), למערכת הספק כולל של 224 כ"ס ונתון התאוצה בדגם עומד על 6.7 שניות. באמצעות סוללת ליתיון-יון בקיבולת של 7.6kWh המותקנת בקצפת הרכב מתחת למושב האחורי, לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-45 ק"מ.

 

סדרה 2 אקטיב טורר וגרנד טורר מצוידות במערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת סיוע לנהיגה בפקקים השומרת על הרכב בנתיב הנסיעה ובולמת/מאיצה בהתאם לתנועה עד למהירות של 60 קמ"ש. כמובן שנוכל למצוא מערכת בלימה אוטו', בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.