סדרה 1 סדאן החדשה מיועדת בשלב זה לסין בלבד, אך צפויה בעתיד להגיע גם לאירופה ולשווקים נוספים.

ב.מ.וו סדרה 1 סדאן החדשה
סדרה 1 סדאן החדשה - בשלב זה לסין בלבד.

ב.מ.וו חשפה בסוף השבוע האחרון בתערוכת הרכב של גואנגזו את סדרה 1 סדאן החדשה, המתחרה של ב.מ.וו לאודי A3 סדאן ומרצדס CLA. נכון לעכשיו, סדרה 1 סדאן מיועדת לשוק הסיני בלבד אך סביר להניח כי בעתיד, הקרוב, היא תמצא את דרכה אל שווקים נוספים.

 

סדרה 1 סדאן מבוססת על פלטפורמת ההנעה הקדמית החדשה של ב.מ.וו והיא נושאת מידות דומות למתחרות הישירות שלה: 4,456 מ"מ אורך, 1,803 מ"מ רוחב, 1.446 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ. למרות שבסיס הגלגלים קצר מזה של סדרה 1 האצ'בק (F20), בזכות המעבר לפלטפורמת הנעה קדמית המרווח ליושבים מאחור גדול יותר. טעלת הינע בולטת עדיין עוברת לאורך תא הנוסעים, שכן הדגם יוצע גם בגרסאות Xdrive – הנעה כפולה.

 

עיצוב תא הנוסעים שונה מזה של סדרה 1 האצ'בק וכולל רכיבים עדכניים יותר, כגון מסך "8.8 מרכזי חסר מסגרת, אך גם רכיבים מיושנים יותר כגון גלגל ההגה של סדרה 1 טרום מתיחת הפנים. בנוסף לכך הדגם מצויד בתצוגה עילית צבעונית, תאורה ראשית בטכנולוגיית LED ועוד.

 

עם תחילת השיווק, ב.מ.וו תצייד את סדרה 1 סדאן בשני מנועים בלבד: 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 136 כ"ס או 2.0 טורבו עם 192 כ"ס או 231 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו'. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.