ב.מ.וו חושפת עוד טפח מסדרה 1 החדשה

2019 ב.מ.וו סדרה 1 החדשה
עוד הצצה לסדרה 1 החדשה.

ב.מ.וו מספקת לנו הצצה אל החזית של סדרה 1 החדשה, הפנסים מלפנים ומאחור וללוח המחוונים החדש.

 

לאחר שסיפקה לנו לפני כחודשיים הצצה ראשונה אל סדרה 1 החדשה, ב.מ.וו חושפת כעת עוד טפח מהדגם אותו נפגוש על כבישי ישראל ברבעון האחרון של 2019. לראשונה, ב.מ.וו מאפשרת לנו הצצה אל יחידות התאורה של הדגם, לעיצוב החזית וללוח המחוונים הדיגיטלי החדש של הדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב החיצוני של סדרה 1 החדשה (F40) הוא אבולוציה לעיצוב הדגם הנוכחי, עם יחידות תאורה חדשות וכמו כל דגמי ב.מ.וו האחרונים, גם עם גריל קדמי גדול יותר. החזית המציצה בתמונה ככל הנראה שייכת לדגם M135i xDrive הספורטיבי יותר, הדגם שיתחרה מול ה-S3 החדשה של אודי - שתוצג גם היא השנה בדגם חדש - ומול A35 AMG של מרצדס. דגם M135i צפוי להיות מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו עם 306 כ"ס והנעה כפולה.

 

עיצוב חדש לפנסים
עיצוב חדש לפנסים בהשראת סדרה 3 החדשה.

בתא הנוסעים של סדרה 1 החדשה נמצא לראשונה לוח מחוונים דיגיטלי. מה שלא רואים בתמונה הוא שלצד לוח המחוונים נמצא את מערכת המולטימדיה העדכנית של ב.מ.וו (iDrive דור 7) כמו בסדרה 3 החדשה.

 

החידוש העיקרי והמשמעותי ביותר בסדרה 1 החדש הוא כמובן המעבר מפלטפורמת הנעה אחורית לפלטפורמת הנעה קדמית עם אופציה להנעה כפולה בדגמים החזקים יותר. בנוסף, סדרה 1 החדשה תשווק עם מנועי 1.5 ליטר או 2.0 ליטר בלבד שכן המנועים בדגם הם בהתקנה רוחבית ולא אורכית כבעבר.

 

סדרה 1 החדשה לוח המחוונים
לוח מחוונים דיגיטלי.

חובבי הנהיגה אולי לא יאהבו את המעבר להנעה קדמית, אך שאר הרוכשים, שרובם כלל לא מודעים לתצורת ההנעה של הדגם, ייהנו מדגם מרווח יותר לנוסעים ומטען. כל דגמי סדרה 1 מצוידים במערכת בקרת אחיזה מתקדמת (ARB) אשר באמצעות שלל חיישנים מסוגלת לבלום כל גלגל בנפרד במהירות ובדיוק מרבי בכדי להקטין תת ההיגוי ולשיפור יציבות הרכב בתנאי אחיזה שונים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות